Warsztaty ozdób choinkowych w Muzeum Etnograficznym w Warszawie

1. Data: 2004-12-08 11:21:25

Temat: Warsztaty ozdób choinkowych w Muzeum Etnograficznym w Warszawie
Od: "Abulinka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po dlugiej nieobecności, wiele się u mnie zmienio.Zalożylam
rodzinę:),zmieniam miejsce zamieszkania z Lublina na Warszawę, a co z tym
jest związane też miejsce pracy:).

Jesli,któras z grupowiczek ma czas i ochotę to w Muzeum Etnograficznym w
Warszawie odbędą się warsztaty(tak jak w temacie)

Tutaj znajdziecie więcej info:
http://www.pme.art.pl/linki/imprezy.htm

Pozdrawiam-Abulinka(misia31)

1. Data: 2004-12-08 14:10:10

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Abulinka wrote:

> [...]
>
> Jesli,któras z grupowiczek ma czas i ochotę to w Muzeum Etnograficznym w
> Warszawie odbędą się warsztaty(tak jak w temacie)

Witam,
Byłam na tych warsztatach w zeszłym roku. Polecam, jeśli ktoś chce
poznać różne zapomniane już trochę techniki :)
Pozdrawiam
Julita

Dzieki
makrama
[troche OT] Angielskie zatrzaski - co to takiego?
[xxx]szukam lepszego schematu Jaguara
XXX pytanie techniczne