Warto rozmawiac

1. Data: 2009-09-22 22:06:58

Temat: Warto rozmawiac
Od: "brat_olin" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ogladam wlasnie program "Warto rozmawiac" o ludobojstwie
w Katyniu, a tam wypowiedzi S. Niesiolowskiego, zreszta wice-
marszalka Sejmu, i z najazdem kamery na oblicze.

Jakies wnioski dla psychologow?

--
Smart questions to stupid answers

2. Data: 2009-09-22 22:27:58

Temat: Re: Warto rozmawiac
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

brat_olin wrote:
> [...]
> w Katyniu, a tam wypowiedzi S. Niesiolowskiego, zreszta wice-
> marszalka Sejmu, i z najazdem kamery na oblicze.

Pierwsze na co trzeba zwrócić uwagę to na czas, ta rozmowa w sensie
mentalnym odbywa się w przeszłości, mówi się o czasie przeszłym, to
nie jest złe , ale złe się staje kiedy przeszłość cały czas dominuje.
Przez tą dominację wypiera się , zatraca czas teraźniejszy i własną
osobę z teraźniejszością związaną. Mamy w tym momencie ucieczkę od
siebie i własnych współczesnych problemów,. Ten nakład sił w historię
hamuje rozwój obecny, energia psychiczna jest poświęcana na to co
mineło i to powoduje że niewiele jej pozostanie na budowanie naszego
współczesnego życia. To takie wrażenia jakbyś oglądał przez rok
czterech pancernych i psa i uwierzył, że szarik jest ci współczesny ,
gdy nagle przypadkowo włączyłby ci się Matriks, doznałbyś szoku , ile
się zmieniło, jak ludzie daleko doszli zajmując się współczesnością i
wtenczas poczułbyś jak bardzo polacy są zaniedbani i prymitywni w
swojej współczesności .;)

3. Data: 2009-09-23 13:12:29

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"brat_olin" <b...@y...com> wrote in message

> Jakies wnioski dla psychologow?

Nie jestem psychologiem ale u Niesiola widze szalenstwo w oczach,
sline toczaca sie z ust.
Takich mamy politykow 1szej linii, wstyd!
Duch

4. Data: 2009-09-23 19:51:32

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> Nie jestem psychologiem ale u Niesiola widze szalenstwo w oczach,
> sline toczaca sie z ust.
> Takich mamy politykow 1szej linii, wstyd!

RAZ nazywa niesiola zywa reklama srodków psychotropowych- i to chyba oddaje
jego postawe:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

He...he...