Warto umierać.

21. Data: 2019-06-15 21:51:50

Temat: Re: Warto umierać.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-15 02:42, Pszemol wrote:
> "Trybun" <M...@j...ru> wrote in message

> Mam przeczucie że odpowiedzi nie przeczytamy...

Bóg, Honor, Ojczyzna.

//mam wrażenie jak byś do, niepolskiej szkoły chodził.

22. Data: 2019-06-15 23:09:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2019 o 21:51, Ilona pisze:

> Bóg,

Zbijać dla czegoś czego nie ma?

> Honor,

Piotrowicz, Pawłowicz, Kaczyński? Przecież ci ludzie nie mają z honorem
nic wspólnego.
Trzeba być debilem żeby zabijać ludzi na zawołanie takich ludzi.

> Ojczyzna.

Czyli co konkretnie? Zabijać dla kopalni, która jest własnością kogoś
innego?

> //mam wrażenie jak byś do, niepolskiej szkoły chodził.

Mam wrażenie, jakby ktoś ci mózg wyprał i wyłączył myślenie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2019-06-16 04:35:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-15 23:09, Kviat wrote:

> [...]
> innego?

> Mam wrażenie, jakby ktoś ci mózg wyprał i wyłączył myślenie.

To żeś wyzuty z własnej godności, nie znaczy, że wszyscy inni mają się
jej wyrzec.

24. Data: 2019-06-16 11:04:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2019 o 04:35, Ilona pisze:

> To żeś wyzuty z własnej godności, nie znaczy, że wszyscy inni mają się
> jej wyrzec.

To, że ty nie masz własnej godności i musisz w zastępstwie bredzić o
godności narodowej, to tylko i wyłącznie twoja wina. I to nie znaczy, że
wszyscy inni mają się wyrzec swojej godności na rzecz jakichś urojeń
pseudonarodowców.
Trzeba być debilem żeby z powodu wymyślonych bytów strzelać do innych
ludzi. Z własnej inicjatywy albo na rozkaz innego debila.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2019-06-16 20:59:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-16 11:04, Kviat wrote:

> [...]
> Trzeba być debilem żeby z powodu wymyślonych bytów strzelać do innych
> ludzi. Z własnej inicjatywy albo na rozkaz innego debila.

//towarzyszko, nie ekscytujcie sie tak tymi narodowcami, bo wam tampon
wypadnie.

26. Data: 2019-06-18 14:35:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Bóg, Honor, Ojczyzna.
>
> //mam wrażenie jak byś do, niepolskiej szkoły chodził.

Biorąc pod uwagę jak Ty nie umiesz pisać po polsku
Ty do szkoły w ogóle nie chodziłeś... albo chodziłeś
i nie uważałeś na lekcjach.

27. Data: 2019-06-19 03:39:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-18 14:35, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Biorąc pod uwagę jak Ty nie umiesz pisać po polsku
> Ty do szkoły w ogóle nie chodziłeś... albo chodziłeś
> i nie uważałeś na lekcjach.

Zadajesz czasem tak karykaturalne pytania, że wnioski nasuwają się same.

//więc, się nie dziw.

28. Data: 2019-06-19 04:51:44

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 16 czerwca 2019 11:04:59 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> Trzeba być debilem żeby z powodu wymyślonych bytów strzelać do innych
> ludzi. Z własnej inicjatywy albo na rozkaz innego debila.

obejrzyj zdjęcia z morderstw choćby banderowskich, może wówczas zajarzysz,
że te bestialskie czyny miały wiele wspólnego z narodowością.
i całkiem nie chodziło o jakieś "urojone byty", podobnie jak w Katyniu,
jak w locie Sikorskiego, jak w hitlerowskiej eksterminacji, jak w radzieckiej
napaści i okupacji, jak w Smoleńsku.

nikt normalny nie strzela do osób innego wyznania ani do osób innej orientacji,
ale twoja uwielbiona peowszczyzna chętnie zastrzeliłaby wszystkich,
aby tylko ponownie zdobyć władzę i móc grabić. i taka jest prawda.
i naprawdę każdy z nas to wie.

jacek

Pytanie na śniadanie.
Mądrego warto poczytać