Warzecha po ciemnej stronie?

1. Data: 2010-12-19 20:21:24

Temat: Warzecha po ciemnej stronie?
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

http://wpolityce.pl/blog/post/5150/George_Orwell___R
ok_1984___cz__III___Przykladowo__czy_Pawel_Kowal_jes
t_porzadnym_czlowiekiem__.html

2. Data: 2010-12-19 22:50:17

Temat: Re: Warzecha po ciemnej stronie?
Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):
> http://wpolityce.pl/blog/post/5150/George_Orwell___R
ok_1984___cz__III___Przykladowo__czy_Pawel_Kowal_jes
t_porzadnym_czlowiekiem__.html

Fajne, w tekst Orwella włożone obecne wydarzenia i pranie mózgu,
manipulacje wydarzeniami, faktami, jest dokładnie takie samo. I się
polacy dziwią, że nawet ruscy nazywają obecną polskę światem Orwella,
a przecież autor to pisał o Stalinie...wzorując o kościół katolicki.

3. Data: 2010-12-19 23:01:23

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> polacy dziwią, że nawet ruscy nazywają obecną polskę światem Orwella,
> a przecież autor to pisał o Stalinie...wzorując o kościół katolicki.

No bo patrz; Stalinizm autor znał z doniesień i zrobił mozajkę
zachowania kościoła katolickiego z informacjami z ZSRR, przykład..

Winstonie, prezerwatywy nie dziaŁają. Masz zaburzenia pamięci, że
działają.
Bohater --pamiętam że działają, przecież razem na kobiety chodziliśmy
i kazałeś się mi zabezpieczać.
-Drogi Winstonie jesteś obłąkany, że to działa, ja nigdy tego grzechu
w rękach nie miałem i ty też, myli ci się sen z rzeczywistością, one
nie działają.

- Bohater ależ ....tak, masz racje jestem chory nigdy nie używałem
prezerwatyw.

Nie wszyscy na NIE, to homofoby!
PFERDEK...
"Tak" dla gejów w armii USA