Wczoraj...

1. Data: 2004-02-06 11:32:24

Temat: Wczoraj...
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

...doszlam do wiosku, ze Ideal Balance polaczony z kremem ze zlotymi
drobinkami z IF daje niesamowity efekt. Polecam posiadaczkom w/wym, po
prostu zmieszajcie ze swoim podkladem (o ile nie jest sam w sobie
rozswietlajacy) odrobinke tego kremu.
Zebralam sporo komplementow, a juz na prawde nie wiedzialam, co zrobic z
nadmiarem kremu (kupilam kiedys z okazji jakiejs imprezy, ale ciezko
jest go zuzyc w calosci) ;) Wydawalo mi sie, ze na dzien jest zbyt
ekstrawagancki, ale jesli zachowa sie umiar, to wyglada IMHO super.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-02-06 14:27:26

Temat: Re: Wczoraj...
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> [...]
> jest go zuzyc w calosci) ;) Wydawalo mi sie, ze na dzien jest zbyt
> ekstrawagancki, ale jesli zachowa sie umiar, to wyglada IMHO super.

Ha!
Robie tak samo! :-))
Przyznaje, efekt sliczny, twarz subtelnie rozswietlona, spokojnie mozna
uzywac w ciagu dnia, imho rewelacja, a lacze z podkladem Lasting
Performance :-) I nawet nie tyle z podkladem, co podklad nakladam na
krem :-)

Pozdrawiam :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-02-06 15:20:25

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> Robie tak samo! :-))

Az sie prosi, prawda ? Dziwie sie, ze nie wpadlam na to wczesniej.
A akurat skonczyl mi sie rozswietlajacy podklad z Clinique, ktory
rozswietlal rowniez fantastycznie... i teraz 'goly' podklad wydaje mi
sie jakos... blady. ;)

> Przyznaje, efekt sliczny, twarz subtelnie rozswietlona, spokojnie mozna
> uzywac w ciagu dnia, imho rewelacja, a lacze z podkladem Lasting
> Performance :-)

No wlasnie ja mam w tej chwili pare podkladow i bede probowac jak sie z
nimi komponuje :)

Dunia

1. Data: 2004-02-06 18:02:15

Od: "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" napisal

> [...]
> uzywac w ciagu dnia, imho rewelacja, a lacze z podkladem Lasting
> Performance :-) I nawet nie tyle z podkladem, co podklad nakladam na

Zaraz, zaraz.... Co to zakrem ze zlotymi drobinkami?? Bo ja tez tak chce ;-)
(tylko nie wiem, czy pomysl wypali z Double Wear'em E. Lauder)

Pozdrawiam

Katka

1. Data: 2004-02-07 09:33:15

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:
> ...doszlam do wiosku, ze Ideal Balance polaczony z kremem ze zlotymi
> drobinkami z IF daje niesamowity efekt.

A co to za krem z tymi drobinkami? Co to jest IF ( jakos nie kojarze skrotu)
Hafsa

--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

gg 7496203 (czasem czynne)

1. Data: 2004-02-07 10:23:50

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-02-07 10:33, Hafsa wrote :

> A co to za krem z tymi drobinkami? Co to jest IF ( jakos nie kojarze skrotu)
> Hafsa

Najprawdopodobniej chodzi o "Krem do twarzy i ciała z drobinkami złota"
Inter Fragrances.

Hitomi

1. Data: 2004-02-07 10:49:39

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Hitomi wrote:
> Najprawdopodobniej chodzi o "Krem do twarzy i ciała z drobinkami
> złota"
> Inter Fragrances.

Dzieki. Hafsa
no i znow sie czegos dowiedzialam nowego....

1. Data: 2004-02-08 11:34:03

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pchla Szachrajka napisał:
> Zaraz, zaraz.... Co to zakrem ze zlotymi drobinkami??

Firmy Inter Fragrances, kosztuje pare zlotych.

Bo ja tez tak chce ;-)
> (tylko nie wiem, czy pomysl wypali z Double Wear'em E. Lauder)

Wczoraj wyprobowalam z Sectacular HR i efekt byl rownie fajny... czyli
pewnie zawsze dziala.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

Activ Futur
co najlepiej kryje naczynka na buzi?
Lipocils Taliki