zapach dla mężczyzn/http://mportal.perfumeria.pl

1. Data: 2004-02-06 10:06:26

Temat: zapach dla mężczyzn/http://mportal.perfumeria.pl
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

1. pragnę się przywitać - po raz pierwszy jestem na tej grupie
2. czy macie jakieś doświadczenia ze sklepem na stronie
http://mportal.perfumeria.pl ?
czy można bez problemu zaufać?
czy ktoś robił tam zakupy?
3. wiem, że zapach jest kwestią gustu, nie mniej proszę o pomoc
otóż
chcę kupić wodę toaletową dla mężczyn
wchodzi w rachubę
Antonio Banderas Diavolo oraz Mediterraneo
Azzaro Chrome, Azzoro Pour homme, Pure Vetiver
Calvin Klein Obsession for Men
Celine Celine pour Homme
Cerruti 1881 pour Homme oraz Image Men
Chevignon Best Of Chevignon oraz Of Chevignon CC Homme
Christian Lacroix Bazar Men
Davidoff Cool Water Men oraz GoodLife Men

albo na tej stronie lepiej zrobić kategorię
ceny do 150 zł
pojawia sie aż 13 pozycji

może tak byłoby lepiej
byłabym wdzięczna za pomoc

cóż ja moge jeszcze napisać
woda dla męża
laika jesli chodzi o kosmetyki (klasyka mydło i prysznic)
raczej jakiś zapach stonowany

z góry dziękuję zapomoc
Paulina

-----------
Paulina i Ola 18.06.2003
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus

1. Data: 2004-02-06 10:26:31

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> 1. pragnę się przywitać - po raz pierwszy jestem na tej grupie
> 2. czy macie jakieś doświadczenia ze sklepem na stronie
> [...]

Kupowałam tam perfumy, przyszły kurierem 2 dni po złożeniu zamówienia.
Jestem bardzo zadowolona.
A zapachu Ci nie polecę, chyba sama powinnaś najlepiej wiedzieć jaki zapach
chcesz wąchać na swoim mężu =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-06 10:36:24

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

wojus wrote:

> woda dla męża
> laika jesli chodzi o kosmetyki (klasyka mydło i prysznic)
> raczej jakiś zapach stonowany

Mysle, ze warto bys chociaz napisala, jakim 'typem' jest Twoj maz, wtedy
chyba latwiej dobrac zapach - bo w sumie to sie jakos komponuje i z
wygladem, i ze sposobem ubierania, i z trybem zycia.

np. Davidoff Cool Water jest jedna z ulubionych mojego meza i obojgu nam
kojarzy sie z bardziej aktywna osobowoscia, typem sportowca etc
Oczywiscie jest to wszystko jednak dosc ambiwaletne, ale np. juz Cerruti
kojarzy mi sie bardziej z elegancja, maz uzywa go raczej do bardziej
eleganckich strojow.

Jak widac ;) z wyzej wymienionych mam najwieksza sympatie do tych dwoch
:) Oba nie sa ekstrawaganckie i spokojnie IMO nadaja sie na dzien.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

Salon Okił, W-w. Byl ktos?
olejek
krem pod oczy, czy Wam też się tak robi
folia - która strona??
Święty Graal, czyli znalazłam Eveline we Wrocławiu