Wenflon (?)

1. Data: 2005-12-08 12:57:58

Temat: Wenflon (?)
Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ptrzebny mi wenflon (welflon możę nie wiem jak to sie dokładnie nazywa), a w
aptekach czeguś takiego nie ma .... gdzie to można dostać??

2. Data: 2005-12-08 13:02:00

Temat: Re: Wenflon (?)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Dec 2005 13:57:58 +0100, Neo wrote:

> Ptrzebny mi wenflon (welflon możę nie wiem jak to sie dokładnie nazywa), a w
> aptekach czeguś takiego nie ma .... gdzie to można dostać??

Ja swego czasu kupiłem w aptece.

Z drugiej strony - jeśli rzeczywiście jest potrzebny, to ten, co go
będzie wykorzystywać (lekarz bądź weterynarz, czy też pielęgniarka) nie
powinien mieć żadnych problemów z jego zdobyciem.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2005-12-08 13:16:20

Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z drugiej strony - jeśli rzeczywiście jest potrzebny, to ten, co go
> będzie wykorzystywać (lekarz bądź weterynarz, czy też pielęgniarka) nie
> powinien mieć żadnych problemów z jego zdobyciem.

Akurat ja nie potrzebuje do zadnego takieg zastosowania :D Ja jestem
skrzywiony w akwarystyczną stronę i potrzebuje czegoś takiego właśnie, i z
tym że musi byc on dosyć duży.. szukałem takiego jakiego się używa do
kolczykowania ciała, albo czegoś takiego mniej więcej grubego... W aptece
było tylko jakieś 0,7 mm a mi potrzebne około 1,3 - 1,5.

4. Data: 2005-12-08 13:29:02

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Neo napisał(a):
> kolczykowania ciała, albo czegoś takiego mniej więcej grubego... W aptece
> było tylko jakieś 0,7 mm a mi potrzebne około 1,3 - 1,5.

Poszukaj takiego, którym się robi punkcję kręgosłupa. Ja takie coś mam w
domku i średnice ma sporą.

A w sieci znalazłem tutaj -
http://pazurki.com.pl/sklep/product_info.php/product
s_id/358

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2005-12-08 14:05:47

Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w sieci znalazłem tutaj -
> http://pazurki.com.pl/sklep/product_info.php/product
s_id/358

16 zeta przesyłka :/ :/ ale dobra dzięki już sobie poradzem :D :D :D

6. Data: 2005-12-10 11:34:14

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 8 Dec 2005 15:05:47 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Neo, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> 16 zeta przesyłka :/ :/ ale dobra dzięki już sobie poradzem :D :D :D

Na przyszlosc - idz i kup u jakiegos weterynarza :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

7. Data: 2005-12-11 00:29:55

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:idlr879gjsha.3omlchp7ub4n.dlg@40tude.net...
> [...]
wyśpiewała
> przytupując wdzięcznie:

> Na przyszlosc - idz i kup u jakiegos weterynarza :)

a weteryniosz to kwit na bagaz?

--
pozdro
ape

8. Data: 2005-12-11 08:16:30

Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neo" wrote:
> Ptrzebny mi wenflon (welflon możę nie wiem jak to sie dokładnie nazywa), a w
aptekach
> czeguś takiego nie ma .... gdzie to można dostać??

Sa specjalne sklepy z zaopatrzeniem dla medyków, we Wrocku
taki sklep jest na pl. Legionów po przekątnej byłego Lotosa.
--
Pozdr, (R) BliSki. (tm) m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L

Refleksoterapia a rak
Co myslicie o takich preparatach?
czy z obejrzenia stanu języka można się dowiedzieć o stanie zdrowia?
"kręcenie" nogi
twinrix