Wentylator

1. Data: 2005-09-25 14:14:30

Temat: Wentylator
Od: ciach <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

kupiłem wentylator Novoterm A-4N Hygro, ale nie bardzo wiem jak go
podpiąć - instrukcja jest co najwyżej do d... Jest tam kostka z 3
kabelkami - czarny, brązowy i niebieski. Zgodnie z ww. instrukcją
podpiąłem zasilanie do niebieskiego i brązowego, ale co z tym trzecim -
czarnym ?

W moim optymistycznym założeniu wentylator ma się włączyć po osiągnięciu
jakiegoś poziomu wilgotności i wyłączyć jak wywietrzy pomieszczenie/
ewentualnie po jakimś czasie. Są pokrętła do regulacji wilgotności i
czasu pracy, ale kręcenie tym ostatnim nie zmienia nic... Po prostu jak
jest wilgotno to wentylator się sam włącza, a potem pracuje i pracuje i
pracuje i tak dopóki mu nie pomogę wyciągając kabelek z gniazdka...

Podejrzewam, że w ten trzeci styk podpinam kabelek od lampy - włączam
ją, to jeśli jest wilgotno to wentylator się włącza i pracuje do momentu
jak wyłączę światło w łazience plus parę minut, które reguluję tym
pokrętełkiem... Czy dobrze kombinuję??

Czy da się to jakoś ustawić, żeby włączył się przy jakimś poziomie
wilgotności i pracował przez z góry określony czas, a później sprawdzał
czy ma pracować dalej?

Czarny kabelek w tym wolnym styku idzie na diode LED i do płytki...

Pozdrawiam,
MK