Wesolych Swiat

1. Data: 1999-12-23 09:02:41

Temat: Wesolych Swiat
Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

Zycze wszystkim czytelnikom pl.sci.psychologia zdrowych, wesolych i
pogodnych Swiat Bozego Narodzenia. Abyscie spedzili je w milej i cieplej
atmosferze zapominajac o wszystkich troskach i zmartwieniach.

axel d.
/\
/__\
/ \
/o o\
/______\
/o \
/ o o\
/__________\
/o o \
/ o \
/ o o \
/________________\
| |
#$%&@*^@$&@$%^&#$%^&^&*(($^&#@&^@&
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-23 19:52:42

Temat: Re: Wesolych Swiat
Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel D. napisał(a) w wiadomości: <9...@g...newsgate.pl>...
>Zycze wszystkim czytelnikom pl.sci.psychologia zdrowych, wesolych i
>pogodnych Swiat Bozego Narodzenia.

Dzieki i nawzajem!
Bozena.

1. Data: 1999-12-23 21:48:31

Temat: Odp: Wesolych Swiat
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Axel:
> Zycze wszystkim czytelnikom pl.sci.psychologia zdrowych, wesolych i
> pogodnych Swiat Bozego Narodzenia. Abyscie spedzili je w milej i cieplej
> atmosferze zapominajac o wszystkich troskach i zmartwieniach.

Dzieki i wzajmnie Tobie rowniez.... :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 1999-12-23 22:03:57

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a...@f...com.pl (Axel D.) na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>Zycze wszystkim czytelnikom pl.sci.psychologia zdrowych, wesolych i
>pogodnych Swiat Bozego Narodzenia. Abyscie spedzili je w milej i cieplej
>atmosferze zapominajac o wszystkich troskach i zmartwieniach.

Dzieki za piekne zyczenia. Nawzajem oczywiscie !

Bartek
b...@k...kalisz.pl

...2B or not 2B.....thats FF

1. Data: 1999-12-23 22:29:33

Temat: Zarobek
Od: t...@p...rz.pl (JacorN |Tool|) szukaj wiadomości tego autora

Hello^

Jesli interesuje cie zarabianie kasy przez Internet zapraszam Cie na
strone www.makemoney.prv.pl

JN^Eulogy e...@f...net.pl

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-24 09:33:58

Od: "g_HUNT" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
> [...]
cieplej
> atmosferze zapominajac o wszystkich troskach i zmartwieniach.

Dzięki i życzę tego samego Tobie i Wszystkim.

g_HUNT

1. Data: 1999-12-30 16:01:54

Od: "sqn" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>pogodnych Swiat Bozego Narodzenia. Abyscie spedzili je w milej i cieplej
>atmosferze zapominajac o wszystkich troskach i zmartwieniach.
(chlast choine ;))
Uuuu ... Ale sie spoznilem, ale co mi tam, jako iz szczere to i nawzajem Wam
wszystkim przesylam, wyobrazenie mojej usmiechnietej i radosnej modreczki,
skladajacej Wam i Waszym najblizszym zyczonka wszystkiego naj (itd., itp)...
pozdro
sqn

Re: a to ciekawe
Odp: Milosc
Re: Sen
Re: kto zawinil?
Re: jjjjjJak bardzo zle jointy wplywaja na mnie?