Wesołych Świąt!

1. Data: 2007-12-22 11:05:12

Temat: Wesołych Świąt!
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wesołych i pogodnych Świąt, hojnego Mikołaja, miłej atmosfery przy rodzinnym
stole, ciepła i spokoju, spełnienia wszystkich pragnień - życzy Basia.

2. Data: 2007-12-22 11:44:04

Temat: Re: Wesołych Świąt!
Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wesołych i pogodnych Świąt, hojnego Mikołaja, miłej atmosfery przy
rodzinnym
> stole, ciepła i spokoju, spełnienia wszystkich pragnień - życzy Basia.

Dołączam się do życzeń.
Spokoju, rodzinności i wiecznej pogody ducha
życzy skryba

3. Data: 2007-12-22 11:56:05

Temat: Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
Od: "SJS" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oby zdrowie dopisało bo wszystko inne można sobie samemu z życia wziąć
SJS

4. Data: 2007-12-22 12:52:17

Temat: Re: Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SJS wrote:
> Oby zdrowie dopisało bo wszystko inne można sobie samemu z życia wziąć
> SJS

Błogosławieństwa Bożego dla Was i Waszych Rodzin.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

5. Data: 2007-12-22 15:28:07

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Wesołych i pogodnych Świąt, hojnego Mikołaja, miłej atmosfery przy
> rodzinnym
> stole, ciepła i spokoju, spełnienia wszystkich pragnień - życzy Basia.

Wesołych Świąt i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym 2008 Roku !!
Roślin, z których będziemy zadowoleni, ładnej pogody do pracy w ogrodzie i
zdrowia by tą pogodę wykorzystać !

życzy Bpjea

6. Data: 2007-12-22 18:53:42

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wesołych Świąt i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym 2008 Roku !!
> Roślin, z których będziemy zadowoleni, ładnej pogody do pracy w ogrodzie i
> zdrowia by tą pogodę wykorzystać !
Jakie piękne życzenia, też życzę Wam i sobie tego wszystkiego :)

Zdrowych, rodzinnych Świąt

Grażyna

7. Data: 2007-12-22 21:51:15

Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wesołych i pogodnych Świąt, hojnego Mikołaja, miłej atmosfery przy
> rodzinnym
> stole, ciepła i spokoju, spełnienia wszystkich pragnień - życzy Basia.

I ja dokładam się do Twoich życzeń. Pozdr...
Zbychu

8. Data: 2007-12-22 23:24:42

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Wesołych Świąt i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym 2008 Roku !!
> Roślin, z których będziemy zadowoleni, ładnej pogody do pracy w
> ogrodzie i zdrowia by tą pogodę wykorzystać !

wszystkiego naj naj...
ciepła dużo,
bo jeszcze przed nami zima!

http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=2129790988&s
ize=l

moon

9. Data: 2007-12-23 12:28:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anieli grają, króle witają.
Pasterze śpiewają, bydlęta klękają,
Cuda, cuda ogłaszają. "

Życzę wszystkim miłośnikom ogrodów Wesołych Świąt i cudownego Nowego
Roku 2008. :-)
Jarek Siedlecki

10. Data: 2007-12-23 14:26:30

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oby zdrowie dopisało bo wszystko inne można sobie samemu z życia wziąć
> SJS

Jak miodzik z ula.

bambus ?
Choinka w doniczce...