Whirlpool ARC55xx i hałas

1. Data: 2004-04-20 06:50:25

Temat: Whirlpool ARC55xx i hałas
Od: "Marvin" <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nawiązując do wczęsniejszych dyskusji na tym forum komunikuję, że udało mi
się doprowadzić do spisania protokołu reklamacyjnego dla tegoż ustrojstwa.
Za pierwszym razem technik który przyjechał zmierzyć hałas nie trafił na
porę wycia ukrytego w lodówce jelenia i nic z tego nie wyszło. Za drugim
razem zmieniono mi czynnik chłodzący, co równiez nic nie pomogło. Ale za
trzecim razem jeleń raczył się odezwać i mogę zmienić tę lodówkę na nową lub
odebrać zwrot kasy.

Dlatego chciałbym zapytać: czy ktoś ma lodówkę Whirlpool serii ARC55xx lub
ARC57xx i jest ona cicha?

Marvin

1. Data: 2004-04-20 07:46:20

Temat: Re: Whirlpool ARC55xx i hałas
Od: "Marcin " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marvin <_...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> odebrać zwrot kasy.
>
> Dlatego chciałbym zapytać: czy ktoś ma lodówkę Whirlpool serii ARC55xx lub

Jak nie chcesz mieć znowu problemów to nie wybieraj już Whirlpoola...

1. Data: 2004-04-20 07:55:14

Od: "Dracor" <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marvin" <_...@a...pl> wrote in message
> [...]
> razem zmieniono mi czynnik chłodzący, co równiez nic nie pomogło. Ale za
> trzecim razem jeleń raczył się odezwać i mogę zmienić tę lodówkę na nową

Gratuluje!!!! Ja mam podobna sprawe ale z Candy - i juz 4 rok trwa!!!
Na razie jestem z nimi w sadzie :) - ale wiadomo jak to jest z naszymi
sadami :(
Kup Whirpool'a jeszcze raz - ja przynajmniej mam zamiar tak zrobic
lub Liebherr'a/Electrolux'a - ale nigdy Candy.

Dracor.

1. Data: 2004-04-21 09:30:02

Od: Janus <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Ciach...
> Dlatego chciałbym zapytać: czy ktoś ma lodówkę Whirlpool serii ARC55xx lub
> ARC57xx i jest ona cicha?
>
> Marvin

No ja mam 5550 i działa całkiem przyzwoicie, kupiłem bez większego
zastanawiania się no i wyszło całkiem dobrze. Może mam szczęście? Może
jeszcze nie nadszedł jej czas - rykowisko dopiero we wrześniu? :)) Może
dlatego że zacząłem czytać posty o głośno pracujących lodówkach po zakupie
tejże? Nie wiem. Lodówę słychać jak siedzę wieczorem w kuchni - przy
lodówce - czytam gazetę a lodówa coś tam sobie mruczy. Nie jest całkiem
bezgłośna ale nie mogę powiedzieć ze hałasuje. Używamy jej od 8 miesięcy i
jest ok.

Pozdrawiam
zupełnie nie związany z Whirpoolem, Polarem etc.etc
Janusz

1. Data: 2004-04-21 10:15:51

Od: "/// Kaszpir ///" <U...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam lodówkę Amica 3101P i ta dopiero wyje ;)

Cieszyłem się przy zakupie , bo ładna , polska i klasy energetyczności - A.

A tutaj maly zonk , lodówka strasznie hałasuje. Fakt że stoi w nie
całkowicie zabudowanej kuchni a reszta pokoji jest raczej skromnie
umeblowana. Dodatkowo nie mam w kuchni drzwi ...
Jednak jest bardzo mocno słyszalna (moment jak się włącza i przez jakiś czas
działa (sam efekt pompowania gazu nie jest zbyt dokuczliwy) ale sam moment
jej rozruchu i działania jest wręcz fatalnie głośny. Wygląda jakby lodówka
wpadała w jakieś wibracje , ale sam nie wiem czemu aż tak głośno działa ...
W następnum pokoju położonym naprzeciwko (po skosie) gdzie wypoczywam hałas
jest mocno słyszalny ...

Z samej lodówki jestem bardzo zadowlony (budowa , wygląd . ergonomia) a z
poziomu hałasu juz nie , tym bardziej że Amica reklamuje się jako bardzo
cicha ...

/// Kaszpir ///

1. Data: 2004-04-21 11:19:36

Od: "Marcin " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

/// Kaszpir /// <U...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> poziomu hałasu juz nie , tym bardziej że Amica reklamuje się jako bardzo

Piszesz o ergonomii to podnieś sobie półkę np o 6 lub 7 lub 8 cm do góry.
Albo włóż sobie coś mokrego do dolnego zamrażalnika i wyciąg to później bez
rozmrażania chłodziarki.
Zobacz czy czasem półki nie dochodzą Ci zbyt blisko tylniej ścianki i co w
związku z tym sprawdz sobie tęmeraturę na każdej z nich czy masz taką samą...

1. Data: 2004-04-22 10:47:09

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dracor napisał:

> Kup Whirpool'a jeszcze raz - ja przynajmniej mam zamiar tak zrobic
> lub Liebherr'a/Electrolux'a - ale nigdy Candy.

Odradzam Electroluxa. Tej wiosny bardzo się na nim zawiodłem. Kilka
miesięcy po upływie gwarancji moja lodówko-zamrażarka (ER3128I) padła na
tyle, że pan z serwisu stwierdził, że naprawa będzie droższa od zakupu
nowego urządzenia (nastąpiło rozszczelnienie obudowy i wyciek czynnika
chłodzącego)!!! Co ciekawe kilka dni później dowiedziałem się od
znajomych o identycznej awarii tego samego modelu po podobnym czasie
używania. Potrafią więc wypuścić niezłe buble. Jak widać, renoma
Electroluxa jest mocno przesadzona, a pieniądze zainwestowane w tę markę
mogą okazać się wyrzucone w błoto.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

1. Data: 2004-04-22 11:40:14

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie tak miałem z odkurzaczem (z górnej półki!), silnik bez sensu
łożyskowany w łożysku tocznym/ślizgowym.
JaC

1. Data: 2004-05-03 21:13:50

Od: "Dawid Świtała" <d...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Marvin wrote:
> Witam,
> ARC55xx lub ARC57xx i jest ona cicha?
>
> Marvin

arc 5550 ...czy jest cicha ...zależy jest duzo cichsza od polara za 1900 zł
ale niekiedy zdarzaja jej sie takie cichutkie piski /zona mowi ze kury
gdakaja/ :)
--
Pozdrawiam serdecznie,
Dawid Świtała, Luboń