Whirpool vs Electrolux???

1. Data: 2004-03-16 07:36:45

Temat: Whirpool vs Electrolux???
Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przymierzam sie do zakupu pralki
ładowanej od góry z panelem sterowania
koniecznie na górze (wiec Bosch i Siemens odpadaja :-(((
Zastanawiam sie nad 2 modelami

Whirlpool model AWT 7105
http://www.centrum2000.com.pl/wip02/w/w.php?id=c2_wk
5rwfyw&p=297&x=wh
Electrolux model EWT 1215
http://www.centrum2000.com.pl/wip02/w/w.php?id=c2_79
nymu2n&p=1060&x=el

Ostatno dosc duzo osob narzeka na Whirpoola
czy faktycznie jest taki lipny?
A sadzicie o Electroluxie???

Dzieki

1. Data: 2004-03-16 17:17:49

Temat: Re: Whirpool vs Electrolux???
Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K@PA" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Przymierzam sie do zakupu pralki
> ładowanej od góry z panelem sterowania
> koniecznie na górze (wiec Bosch i Siemens odpadaja :-(((

Cóż takiego przeszkadzało by Ci w panelu z przodu, że odrzucasz najlepsze
marki ?

> [...]
> http://www.centrum2000.com.pl/wip02/w/w.php?id=c2_79
nymu2n&p=1060&x=el

> Ostatno dosc duzo osob narzeka na Whirpoola

Sądząc po archiwum, tak jest. Zresztą sam pytałem 2 osób, które używają
Whirpoola, jak się pralka sprawuje. Niby nie narzekały, ale potwierdzały
fakt, że przy wysokich obrotach "odlatuje"

Sam wybrałem Indesita, gdyż wybierałem z trochę tańszych pralek

1. Data: 2004-03-16 18:55:11

Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż takiego przeszkadzało by Ci w panelu z przodu, że odrzucasz najlepsze
> marki ?

Otoz moja łazienka jest tak mala ze po wstawieniu miedzy
frontem pralki (tam gdzie znajdowal by sie panel)
a sciana bedzie jakies 10 cm przestrzeni i ciezko
bylo by operowac tym panelem
Szkoda bo gdyby nie to to nawet bym sie
nie zastanawial u kupowal BOSCHA

1. Data: 2004-03-17 05:42:13

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> frontem pralki (tam gdzie znajdowal by sie panel)
> a sciana bedzie jakies 10 cm przestrzeni i ciezko

To ból ... A odwrotnie nie wejdzie, tzn. obrócona o 90 stopni ?

1. Data: 2004-03-17 07:01:18

Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ból ... A odwrotnie nie wejdzie, tzn. obrócona o 90 stopni ?

Niestety nie :-(

1. Data: 2004-12-04 18:43:28

Od: "peepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam jeden z modeli Whirpoola ładowany od góry od pół roku no i... już miałem
kontakt z serwisem, był przeciek przy kołnierzu, dokręcili i nie ma problemu,
ale również mnie zastanawia dosyć głośna praca, kurcze czasem to brzmi jak
łomot jakiś i chyba znów czeka mnie kontakt z serwisem, teść ma Electroluxa
też około półrocznego i chodzi tak cichusieńko, że dziecko mogłoby na tej
pralce spać... więc obecnie to bym wybrał Electroluxa

szukam firmy do wykonania drogi
syfon do pralki ...
Re: TV 29 cali i bezpieczna odleglosc ?
[SPAM] płyta ceramiczna Amica - Poznań