Wibracje

1. Data: 2008-04-27 18:27:32

Temat: Wibracje
Od: "pat_marret" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam do Was małe pytanko. Otoz moj synek dostał ostatnio rolki i zupełnie
oszalał na ich punkcie. Jezdzi na nich od rana do wieczora a wiadomo jaki
jest stan naszych drog, poza wszystkimi innymi wadami są bardzo "kamykowe"
co powoduje straszne wibracje podczas jazdy na takich rolkach. Czy takie
wibracje moga wplywac negatywnie na jego stan zdrowia( tym bardziej ze
ostatnio skarzy sie na bule głowy)? Wiem ze sport to zdrowie itd. ale jestem
przewrazliwiona i zawsze lepiej sie upewnic ;)

Pozdrawiam,
Katarzyna K

2. Data: 2008-04-28 09:09:43

Temat: Re: Wibracje
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pat_marret" <l...@v...pl> wrote in message
> [...]
> ostatnio skarzy sie na bule głowy)? Wiem ze sport to zdrowie itd. ale
> jestem przewrazliwiona i zawsze lepiej sie upewnic ;)

Wątpię, jeśli żyje w dużym mieście to niech najlepiej jeździ na rolkach
gdzieś możliwe w zielonych miejscach. Sport na pewno przyda mu się bardziej
niż np. komputer i na pewno będzie miał pozytywny wpływ... Pozatym organizm
na tyle potrafi się sam bronić, iż gdyby naprawdę mu to szkodziło, to Pani
syn zapewne nie jeździł by tak często... Możliwe, iż gdzieś się udeżył i nie
powiedział? Albo zwykłe przesilenie wiosenne po prostu

Porszę się tak synkem nie przejmować bardzo. Gdyby rolki powodowały jakąś
chorobę zapewne byłyby zakazane :)

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

3. Data: 2008-04-28 18:52:32

Od: "pat_marret" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Panu bardzo, na pewno chociaz czesciowo mnie Pan uspokojił, no i
chyba jedyne co moge zrobic w tej sytuacji to kupić mu zestaw ochraniaczy
:-)

4. Data: 2008-04-28 19:32:30

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymyśl inny powud, żeby mu zabronić, jeśli uważasz, że to niebezpieczne.
A jak wygląda , że nie słyszy, to pewnie się jeszcze nie nauczył
zatszymywania.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

5. Data: 2008-04-28 21:47:07

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje Panu bardzo, na pewno chociaz czesciowo mnie Pan uspokojił, no i
> chyba jedyne co moge zrobic w tej sytuacji to kupić mu zestaw ochraniaczy
> :-)

Zdecydowanie, po co ma sobie popsuć urodę czy w ogóle krzywde zrobić...
Ochraniacze obowiązkow!

6. Data: 2008-04-28 21:54:52

Od: l...@w...pl (Lukasz) szukaj wiadomości tego autora

Gdyby rolki
> powodowały jakąś chorobę zapewne byłyby zakazane :)

A z papierosami nie działa ;)
Szkoda :(

Pozdr
Luk

7. Data: 2008-05-04 16:11:09

Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

Proszę, skończ z tym debilizmem nowej ortografii!

8. Data: 2008-05-05 18:38:15

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę, skończ z tym debilizmem nowej ortografii!
Faktycznie zapomniałam wznowić temat na forum pl.hum.polszczyzna, a dziś to
temat bardzo na czasie.
Dzięki, że pszypomniałeś.

9. Data: 2008-05-05 21:30:43

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-05-05 20:38 Stokrotka pięknie wystukał/a:

> Dzięki, że pszypomniałeś.

Aleś Ty wsiura.
Szkołę jakąś skończylaś?

--
animka

10. Data: 2008-05-06 19:29:00

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Szkołę jakąś skończylaś?
A nawet jak skończyłam to już dawno zapomniałam :)

--

Podawanie leku dożylnie w domu
bromergon
roztrzesione rece