Coca-Cola truje !

1. Data: 2008-04-26 08:41:15

Temat: Coca-Cola truje !
Od: "::" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem specem w tej dziedzinie ale zastanawia mnie fakt wprowadzenia do
sprzedazy C-C Zero nawet wypilem jedna sztuke w smaku kwas , podobnie jak
slodzik w tabletach dla mnie w smaku to nie slodycz a kwas .
Podobno Aspartam jest silnie rakotworczy a badane myszki laboratoryjne
szybko zdychaja po podaniu tego specyfiku !

Prosze o jakis komentarz kogos kto siedzi w temacie trucizn !

2. Data: 2008-04-26 15:54:48

Temat: Re: Coca-Cola truje !
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:: wrote:

> Prosze o jakis komentarz kogos kto siedzi w temacie trucizn !

ja w temacie trucizn nie siedzę, ale jak chcesz skrótową listę tego, co robi
z człowiekiem kokakola, śmiało pytaj :P

o aspartamie niewiele wiem, tyle tylko że ma "złą sławę"

3. Data: 2008-04-27 10:06:52

Od: Paweł T <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

:: pisze:
> [...]
> szybko zdychaja po podaniu tego specyfiku !
>
> Prosze o jakis komentarz kogos kto siedzi w temacie trucizn !

Ostatnio na Planete lecial film o Aspartamie. Znalazlem go w internecie
http://video.google.com/videoplay?docid=-56692217044
1334340 . Jak ktos
ma chcec i czas to moze obejrzec.

Pozdrawiam,
Paweł Tyszka

4. Data: 2008-04-27 10:36:11

Od: "::" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogladalem ten film i wynika z niego ze w USA prowadzono badania ktore
potwierdzaja ze ASPARTAM to trucizna wiec jakim cudem C-C zero jest
dopuszczona do obrotu jesli wiadomo ze aspartam to trucizna ?

5. Data: 2008-04-27 10:38:26

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 27 Apr 2008 12:36:11 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako ::, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Ogladalem ten film i wynika z niego ze w USA prowadzono badania ktore
> potwierdzaja ze ASPARTAM to trucizna wiec jakim cudem C-C zero jest
> dopuszczona do obrotu jesli wiadomo ze aspartam to trucizna ?

A jakim cudem do sprzedazy dopuszczone sa papierosy?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

6. Data: 2008-04-27 11:28:42

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"::" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
> szybko zdychaja po podaniu tego specyfiku !
>
> Prosze o jakis komentarz kogos kto siedzi w temacie trucizn !

http://en.wikipedia.org/wiki/Aspartame_controversy

Kto umie po angielsku... Jak widzimy jest i dużo badań, które mówią iż jest
toksyczny, dużo faktów że jest toksyczny ale też dużo jest
zaprzeczających... Myślę, że najlepiej jest nie stosować go, jako
nie-sprawdzonego ale to już jest kwestia polityczna niestety.

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

7. Data: 2008-04-27 15:15:49

Od: "::" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieci nie pala papierosow ale pija C-C na papierosach masz info Palenie
wywoluje raka itp a na C-C nie.

http://www.kulturystyka.biz/body/index.php?co=rozwin
watek&idftemat=980

8. Data: 2008-04-29 06:24:13

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Grzyb" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaprzeczających... Myślę, że najlepiej jest nie stosować go, jako
> nie-sprawdzonego ale to już jest kwestia polityczna niestety.

Nie sprawdzonego? Jest to bardzo dobrze zbadany słodzik.
O aspartamie było na tej grupie wałkowane wiele razy.
Jest to mieszanina - trójskładnik. Silna trucizna, szczególnie używana w
nadmiarze oraz po podgrzaniu (np. napoju na słońcu); wydziela się m.in
spirytus metylowy, jak pamiętam.
Ale atrakcji w nim jest cała masa. Warto sobie poczytać. Jak znajdę gdzieś u
siebie to stare opracowanie, to wkleję na grupę.
Wszystkie gumy do żucia zawierają aspartam. :-) Nie ma innych.
Pozdrawiam,
jangr

9. Data: 2008-04-29 06:43:56

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> u siebie to stare opracowanie, to wkleję na grupę.
> Wszystkie gumy do żucia zawierają aspartam. :-) Nie ma innych.

Niestety na kompie nie mam. Może zrzuciłem na jakiś CD.

Ale wystarczy wpisać w google.

"Aspartam - słodzik.
Uszkadza komórki nerwowe. Może powodować rozmaite dolegliwości i choroby
układu nerwowego - Uważa się, że aspartam powoduje spadki nastroju, bóle
głowy i migreny, zawroty głowy, napady epilepsji, nudności, drętwienia,
skurcze mięśni, przybieranie na wadze, wysypki, depresje, zmęczenie,
drażliwość, częstoskurcz serca, bezsenność, problemy z widzeniem, utrata
słuchu, palpitacje serca, trudności z oddychaniem, ataki niepokoju,
niewyraźna wymowa, utrata smaku, szum w uszach, zawroty głowy, utrata
pamięci i bóle stawów. Badacze i lekarze studiujący niekorzystne działanie
aspartamu stwierdzili, że jego spożywanie może się przyczynić do wywołania
lub pogorszenia stanu w następujących chorobach chronicznych: guzy mózgu,
stwardnienie rozsiane, epilepsja, chroniczny syndrom zmęczenia, choroba
parkinsona, choroba alzheimera, opóźnienie umysłowe, chłoniak, wady
wrodzone, fibromyalgia i cukrzyca. Wyraźne zastrzeżenie, by żywności
zawierającej aspartam nie jadły kobiety w ciąży, to najlepszy dowód, że nie
jest bezpieczny. W skład aspartamu wchodzą trzy związki: kwas asparaginowy,
fenyloalanina i metanol. Najbardziej szkodliwy jest ten ostatni, gdyż
rozkłada się w organizmie na kwas mrówkowy i formaldehyd - silnie toksyczną
neurotoksynę. Uwaga: litr napoju słodzonego aspartamem zawiera ok. 56 mg
metanolu (dopuszczalna ilość to 7,8 mg na dzień) - metanol to trucizna
powodująca bóle i zawroty głowy, nudności, osłabienie, dreszcze, drętwienie
i kłujące bóle rąk i nóg, zaburzenia zachowania, a także problemy ze
słyszeniem i widzeniem (nawet ślepotę)."

Źródło:

http://aj-press.home.pl/glejak/inne_diet_content_fra
me.htm

jangr