Żółtak

1. Data: 2008-04-25 18:24:19

Temat: Żółtak
Od: e...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.W opisie z gastroskopii żołądka widnieje :w żołądku niewielki
guz o charakterze żółtaka.Pobrano próbkę do badania
histopatologicznego.Otrzymałam wynik z badania hist-pat i jest tam
napisane że w śluzówce stwierdzono obecność bakterii Helicobacter
Pylori i napisano ,że trzeba koniecznie wykonać biopsję.Domyslam
sie ,że to chodzi o biopsje tego guza.Czy ktos wie co to za typ guza
ten żółtak? W internecie tylko istnieje wzmianka ,ze to zmiana
ksantomatyczna i tyle.Martwie sie bo biopsja będzie dopiero w
połowie maja.

2. Data: 2008-04-27 11:21:33

Temat: Re: Żółtak
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Tzn, że wykryto zbyt dużą ilość bakterii odpowiedzialną za wywołanie m. in.
choroby wrzodowej ale także nowotworów. Nie martw się więc czasem, bo nawet
gdyby coś mieli odpukać wykryć, to na pewno nie będzie to w takim stanie,
żebyś nie został w pełni wyleczony (tym bardziej jeśli nie masz jeszcze
żadnych problemów ze strony układu trawiennego).

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

otwarta zatoka
Forum dla rodzicow dziec z zespolem Downa
Rzuciłem palenie i... czuję się jakby gorzej.
Psoriasis
Psoriasis