bromergon

1. Data: 2008-04-26 16:14:07

Temat: bromergon
Od: "little.my" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze wie jaki jest wplyw zazywania bromergonu na owlosienie u
kobiet? mam podwyzszony poziom prolaktyny i od paru miesiecy zazywam 2
tabletki bromergonu na dzien; boje sie ze to moze poglebic moje i tak
nie male problemy z niechcianymi wloskami bo slyszalam rozne opinie na
ten temat. I czy w ogole prolaktyna ma jakis wplyw na poziom
testosteronu?

2. Data: 2008-04-27 10:13:17

Temat: Re: bromergon
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "little.my" <m...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]
> nie male problemy z niechcianymi wloskami bo slyszalam rozne opinie na
> ten temat. I czy w ogole prolaktyna ma jakis wplyw na poziom

Pokochaj swoje włoski...ja tam lubię mocno owłosione samiczki ;)

3. Data: 2008-04-27 20:52:46

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z moich dociekań endokrynologicznych kiedyś wynika, że prolaktyna
zmniejsza wydzielanie hormonów płciowych u kobiet i u mężczyzn. Im
większa prolaktyna, tym mniej hormonów płciowych, zapewne także
testosteronu (ale nie mogłem potwierdzić teraz tego w żadnym źródle).
Jeśli więc bierzesz leki na zmniejszenie wydzielania prolaktyny,
normalny sposób zmniejszania hormonów płciowych jest zaburzony. Przez
to rośnie testosteron, a to oznacza włosy...
Ale przecież leczenie ma polegać na tym, żeby znormalizować poziom
prolaktyny (nie zaś zmniejszyć go nadmiernie), więc powinnaś osiągnąć
równowagę hormonalną i testosteronu nie powinno być za dużo. Zresztą z
tego co wiem, bardzo trudno jest zmniejszyć prolaktynę dużo poniżej
normy za pomocą leków.
Każdy organizm jest jednak inny i jeśli ci bardzo na tym zależy, może
warto zapytać się lekarza, czy nie masz za dużego testosteronu i nie
powinnaś zrobić badania w tym kierunku.

Poza tym czytam sobie tak o tym testosteronie

http://www.resmedica.pl/zdart7014.html

i widzę, że ma on u kobiet same zalety, więc może lepiej poddać się
jego pozytywnym działaniom, a zapomnieć o negatywnych? :-)

roztrzesione rece
Coca-Cola truje !
domowe sposoby na odciski
[OT] ankieta