Widziałyście?

11. Data: 2006-11-23 11:11:29

Temat: Re: Widziałyście?
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka_K napisał(a):
> Użytkownik "Mono" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Może lepiej jednak pochodzić po sklepach z używaną odzieżą. Bywa
> tam mnóstwo swetrów.
>
> Popieram :), moja znajoma, uczulona przeze mnie na włóczkę i wszelkiego
> rodzaju nici, wypatrzyła mi w takim sklepie 7 motków włóczki bawełnianej po
> 50g każdy za 2,50 zł od sztuki. Włóczka jest nowa z banderolą.
> Pozdrawiam.
> Agnieszka (Kalisz)

Ja też popieram! Nowe włóczki czasem się zdarzają, chociaż
nie w każdym sklepie z używanymi... Moja znajoma, która ma
taki sklep twierdzi, że z hurtowni w której się zaopatruje
włóczki są strasznie drogie i żadko bywają i jej się to nie
opłaca :( Buuuuuuu... Ale za to już ją uczuliłam na ładne
swetry ze szwami nieciętymi :)

Najlepiej pójść do kilku sklepów, wypytać czy miewają
włóczki, ewentualnie umówić się żeby odłożyli, a w
pozostałych w których nie mają włóczek skierować się do
swetrów...

Pozdrawiam
Rablinka