[szydelko] serwetki z labedziami 3D - pomozcie!

1. Data: 2006-11-17 22:08:45

Temat: [szydelko] serwetki z labedziami 3D - pomozcie!
Od: "Seremity" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kiedys - jakis rok czy 1,5 temu na grupie byly linki do serwetek szydelkowych z
labedziami 3D(wogole to wydaje mi sie, ze to byly nie tylko serwetki). Bardzo mi
sie to podobalo, ale nie mialam jak pociagnac. Teraz mam jak, ale nie moge tego
odszukac. Probowalam w archiwum, ale nic z tego nie wyszlo :(
Generalnie chodzi mi o cos takiego jak na okladce tej ksiazki:
http://www.kdc.pl/?page=content&content_id=964&categ
ory_id=10257&main_category_id=10
ale w tej ksiazce nie ma schematu, a ja bardzo bym schemat chciala.

Z gory dziekuje za pomoc.
Seremity (Wa-wa, Lodz)

2. Data: 2006-11-18 08:53:59

Temat: Re: [szydelko] serwetki z labedziami 3D - pomozcie!
Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli poczekasz cierpliwie do wieczora, to prześlę Ci wszystkie wzorki z
łabędziami, które mam.

Kasia - Chrumcia
http://glinki.com/?l=6bgpu8

3. Data: 2006-11-18 15:09:24

Temat: Re: serwetki z labedziami 3D - pomozcie!
Od: "Poranna" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może ten link się przyda http://www.kaiem.pl/forum/viewtopic.php?t=983

4. Data: 2006-11-19 10:17:41

Od: "Kizia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chrumciu czy ja tez bym mogla poprosic? chociaz jedna nieduza...:) z
gory dziekuje ;*

pozdrawiam znad owalnej serwety;)
kizia

zazdroski, zawieszki okienne
Ażurowy wzór na moherowy DUŻY szal - było, wiem, wiem...
Coś pod choinkę
Ciekawe pt. "koronczarka"
rękawiczki palczatki - druty