Rozczarowanie pralka Siemens:(

11. Data: 2006-09-28 10:18:45

Temat: Re: Rozczarowanie pralka Siemens:(
Od: " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po drugie po
> przeczytaniu wielu negatywow na jej temat-odpuscilam sobie.
argumentacja bez sensu. Gdybys sobie poczytala wczesniej o DU
to tez bys sobie odpuscila, a tymczasem mialas 8 lat i bylas
zadowolona. Sama wyciagnij wnioski.
Pomijam to drobne stwierdzenie o paru naprawach i sam fakt ze
teraz kupujesz nowa (jakos na logike nie wymienia sie dobrej pralki
dopuki dziala).

pozdrawiam
Bruno

12. Data: 2006-09-28 10:56:51

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pomijam to drobne stwierdzenie o paru naprawach i sam fakt ze
> teraz kupujesz nowa (jakos na logike nie wymienia sie dobrej pralki

E tam, czepiasz sie;) Przeczytaj uwaznie moj watek z 23.09. p.t."Znowu
trudny wybor-pralka_pomocy;)".

Wniosek jest taki, ze cos trzeba bylo szybko kupic (stara lała dołem wode -
nie po raz pierwszy + pare innych uszkodzen - nie chcialam w te juz
inwestowac, ale stoi w piwnicy na wszelki wypadek) i cokolwiek by to nie
bylo, to zawsze jest to trudny wybor - tylu producentow i modeli(!).
Pamietam jak to kiedys "rzucano" towar i czlowiek sie nad niczym nie
zastanawial, tylko bral co bylo;)
Notabene, stwierdzilam, ze teraz nic nie ma "na cale zycie" - zepsuje sie,
to sie kupi nowa:))) ...tylko jeszcze ten gwizd z pralki mnie do szalu
doprowadza...

Iwona
//Kazdy z nas ma cos z alpinisty, ktory zachwyca się gorami, gdy jest na
dole, i dolinami, gdy jest na gorze.//
- A. Kumor
www.kociszce.ao.pl

13. Data: 2006-09-28 12:26:18

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):
> wypatrzylam nie pasowalo mi prawostronne otwieranie drzwiczek, po drugie po
> przeczytaniu wielu negatywow na jej temat-odpuscilam sobie.

Jakich negatywów? Kupiłem właśnie dlatego, że opinie były pozytywne i mi
działa świetnie (przez pierwszy miesiąc...).

14. Data: 2006-09-28 12:39:00

Od: "Huckleberry" <n...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jakich negatywów?
Pogoogluj to znajdziesz.

>Kupiłem właśnie dlatego, że opinie były pozytywne i mi działa świetnie
>(przez pierwszy miesiąc...).
Nie mozna twojego pojedyńczego przypadku przekładać na ogólną opinię o
jakości marki.
Ważniejsza jest powtarzalność wyników. Nie, że kupisz i jak masz szczęście
to będzie ok.

15. Data: 2006-09-28 13:32:06

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huckleberry napisał(a):
> Pogoogluj to znajdziesz.

Zrobiłem to przed zakupem.

> Nie mozna twojego pojedyńczego przypadku przekładać na ogólną opinię o
> jakości marki.
> Ważniejsza jest powtarzalność wyników. Nie, że kupisz i jak masz szczęście
> to będzie ok.

Jak mam znaleźć te złe przypadki?

16. Data: 2006-09-28 13:35:38

Od: "Huckleberry" <n...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłem to przed zakupem.
I to ci się chwali :)

Np tak http://tinyurl.com/n6b52

17. Data: 2006-09-28 17:27:33

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jakich negatywów? Kupiłem właśnie dlatego, że opinie były pozytywne i mi
> działa świetnie (przez pierwszy miesiąc...).

Miesiac, powiadasz? ;)))

18. Data: 2006-09-28 18:20:18

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...de> napisał w wiadomości

>A moim zdaniem twoje wymagania dotyczace pralek sa tak wysokie ze zaden
>producent ci nie dogodzi.

odpowiedziałeś na niewłaściwy post.
wyszło na to, że moje wymagania są zbyt wysokie, a to nieprawda :)

19. Data: 2006-09-29 07:21:54

Od: " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Notabene, stwierdzilam, ze teraz nic nie ma "na cale zycie" - zepsuje sie,
> to sie kupi nowa:))) ...tylko jeszcze ten gwizd z pralki mnie do szalu
> doprowadza...
na temat gwizdu ciezko powiedziec, moze pojdz do jakiegos sklepu i
popros zeby wlaczyli Tobie taki egzemplarz i zobacz czy tez tak wyje?
Moja pralka tez jakos gwizdze, ale nie uwazam tego za cos bardzo upierdliwego.
Co nie zmienia ze w bloku pewnie bylo slychac, podobnie jak ja slyszalem
wycie innych pralek (nie zeby bardzo upierdliwe, ot bylo w nocy slychac
w lazience ze sasiadka wiruje).
ewentualnie pomysl czy mozna zmienic ustawienie pralki, moze konkretne
ustawienie w pomieszczeniu wzmaga odglosy? Ot takie uroki "szklanych"
scian, panele stukaja, kafelki niosa odglosy...
Prawde mowiac to nie wiem czy powinnas sie przejmowac...

pozdrawiam
Bruno

20. Data: 2006-09-29 09:17:42

Temat: Wieelkie pralki z domu Bosh-Siemens
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was już użytkuje tego wielkoluda?
Tak na oko ma jakieś 70 x 70 cm rzutu...
JaC

It has removed 2060 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Co na muchy???
Zmywarka
Bosch KGN 36X40 z NoFrost
Z domu do domu ;) Zlece transport Poznan - Lodz (Wielun)
Do użytkowników drzwi Aba Wiktorczyk