Wielka prosba do architektow na grupie

1. Data: 2004-04-15 10:43:27

Temat: Wielka prosba do architektow na grupie
Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Wyjatkowo nie chodzi o ocene projektu. Chcialbym sie skontaktowac
z Waszym kolega z Warszawy, panem Wojciechem Skowyrskim.
Lata temu pisal felietony w Muratorze. Tak sie sklada, ze kupilem
projekt domku autorstwa tego Pana i nawet go wybudowalem.
W sumie jestem zachwycony, domek spelnia idealnie moje
wymagania, byl stosunkowo tani w budowie i sprawdza sie
w eksploatacji. Pomyslalem sobie, ze byc moze pan Wojciech
Skowyrski chcialby wiedziec, ze ktos mieszka w domu przez
niego zaprojektowanym, zobaczyc zdjecia. Nie mialbym chyba
nic przeciwko temu, by udzielic rad komus, kto taki sam domek
chcialby wybudowac jeszcze raz. Ja nie mialem tego szczescia,
by spotkac kogos, kto budowal dom taki sam jak moj.
Tak wiec, jesli ktos zna Pana Skowyrskiego lub ma na niego jakis
namiar - bede bardzo zobowiazany za kontakt na:
garapich malpka isez kropka pan kropka krakow kropka pl

pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2004-04-20 19:42:37

Temat: Re: Wielka prosba do architektow na grupie
Od: "Krzysiek Supera" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow
kropka pl a t...@t...zmyłka> napisał w wiadomości
> Witajcie.
>
> Wyjatkowo nie chodzi o ocene projektu. Chcialbym sie skontaktowac
> z Waszym kolega z Warszawy, panem Wojciechem Skowyrskim.

Przekazałem komu trzeba :)

Krzysiek Supera

1. Data: 2004-04-21 16:41:18

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Apr 2004 21:42:37 +0200, "Krzysiek Supera"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>Przekazałem komu trzeba :)

O! dzieki wielkie! Bede czekal niecierpliwie!

pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą