Wielkie "M"

1. Data: 2002-11-14 19:20:43

Temat: Wielkie "M"
Od: "Amaent" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak tu wszyscy zachwalacie Montignaca. Pryzpomina mi to poprzednie mody ,
któe z czasem mijały. Czy ktoś ma jakieś efekty (długotrwałe0 ?

2. Data: 2002-11-15 12:36:53

Temat: Re: Wielkie "M"
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

podaj kryterium dlugotrwalosci?

3. Data: 2002-11-15 13:54:39

Od: "GOGO" <m...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak tu wszyscy zachwalacie Montignaca. Pryzpomina mi to poprzednie mody ,
> któe z czasem mijały. Czy ktoś ma jakieś efekty (długotrwałe0 ?
Ja mam narazie -już efekty i jestem szczęśliwa bo mogę się najeść do woli i
chudnę
Ludzie chudną i tak im już zostaje zobacz na
http://infodev.div.pl/montignac/

GOGO

4. Data: 2002-11-18 12:24:06

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amaent" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Tak tu wszyscy zachwalacie Montignaca. Pryzpomina mi to poprzednie mody ,
> któe z czasem mijały. Czy ktoś ma jakieś efekty (długotrwałe0 ?

Nie znam tej diety dokładnie ale tak naprawdę, jeżeli zaczniesz po prostu
się dobrze odżywiać wg dobrze zbadanych i opublikowanych przez naukowców
źródeł to stwierdzisz, że Twoja dieta jest podobna do diety Montignac.
Niskoprzetworzona żywność to niskie IG. Od dawna w mediach słychać, że
hotdogi, makdonaldy itp to niezdrowe a są one przeciwieństwem tego, co
zaleca monti (oraz niektóre inne).

Diety cud, w odróżnieniu od niej przeżywają swoje dobre i złe chwile.
Przestają być modne ponieważ kłócą się z podstawowymi zasadami zdrowego
odżywiania. Umierają śmiercią naturalną po to aby się wkrótce odrodzić z
nową chwytliwą nazwą i naciągnąć kolejnych frajerów na kasę.
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Nauka a DO i MM
maka razowa MM
Kompendium żywienia optymalnego
Zagrozenia wynikajace ze stosowania DO...
Dzięki!