Wierzę w Boga

11. Data: 2011-02-07 09:13:03

Temat: Re: Wierzę w Boga
Od: "x][x" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał

On 7 Lut, 00:44, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:

> Jednak nie zmienilas lekarza...
>
> Poszukaj jakiegoś, który leczy z braku poczucia humoru.
> Przyda Ci się.

I kto to mowi :)

Fajne jesteście, że do mnie piszecie -`@'-.
Fajnie se poczytać w podróży... _|)

zdar
juda.~

12. Data: 2011-02-07 09:18:56

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 10:13, "x][x" wrote:

> Fajne jesteście, że do mnie piszecie -`@'-.
> Fajnie se poczytać w podróży... _|)

Fajnie, ze masz ze soba laptopa ;)

13. Data: 2011-02-07 09:21:30

Od: "_|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał

> Fajne jesteście, że do mnie piszecie -`@'-.
> Fajnie se poczytać w podróży... _|)

Fajnie, ze masz ze soba laptopa ;)
-
Taak...
:o)

zdar
juda.~

14. Data: 2011-02-07 14:15:32

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 08:46, x][x pisze:
> -`@'-
>
> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał

> :o)
>
> Dziewczyny, ponieważ tylko Wy zechciałyście do mnie napisać,
> to coś wytłumaczę z siebie i mojej wiary:
>
> 1) Otóż istnieje dobro, to w sumie pewne,
> doświadczalne i dotykalne.

Z tego by wynikało, że jesteś platonikiem.

15. Data: 2011-02-07 14:17:13

Od: "_|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał

> Z tego by wynikało, że jesteś platonikiem.

Jak to ?

juda.~

16. Data: 2011-02-07 14:21:27

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 15:17, _|) pisze:
> -`@'-
>
> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał

> Jak to ?
>
> juda.~

Platon uważał, że istnieje Dobro samo w sobie.

17. Data: 2011-02-07 14:24:11

Od: "_|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał

> Platon uważał, że istnieje Dobro samo w sobie.

Czyli jak konkretnie ? :o/

juda.~

18. Data: 2011-02-07 14:32:12

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-07 15:24, _|) pisze:
> -`@'-
>
> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał

> Czyli jak konkretnie ? :o/
>
> juda.~

Trudno mi to opisać. Chodziło mu o dobro mniej więcej w takim znaczeniu,
jak w innej sprawie mówimy "piękno". Według niego istniało piękno samo.
Nie tylko więc istnieją rzeczy piękne czy osoby piękne, ale istnieje też
coś takiego jak samo piękno. Podobnie jeśli chodzi o dobro. Według
Platona, konkretne rzeczy czy osoby są piękne, bo uczestniczą w pięknu.
Pewnie to samo mógłby powiedzieć o dobrych czynach - są dobre, bo
uczestniczą w Dobru.

19. Data: 2011-02-07 14:33:55

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
q.googlegroups.com...
> [...]
>
> "W dzisiejszych czasach podczas rozpraw sądowych, adwokaci dokładają
> wszelkich starań, by udowodnić, że ich klient był chwilowo lub
> całkowicie niepoczytalny, byle by tylko został wypuszczony wolno.
> Skoro jednak wszyscy jesteśmy niewinni, z biologicznego punktu
> widzenia, sąd nie powinien rozstrzygać kwestii czy dany czyn został
> popełniony świadomie czy nie, a jedynie czy został popełniony przez
> wskazana osobę i koniec. Popełnienie jakiegoś wykroczenia, jest
> efektem złożonych reakcji związanych z bagażem genetycznym i
> uwarunkowaniami środowiskowymi indywidualnego człowieka."

jasne, ze to prawda.

i.

20. Data: 2011-02-07 14:34:49

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
q.googlegroups.com...

> To na pewno nie jest prawda. Procesy elektryczne maja zasadnicze
> znaczenie.

w mozgu nie. Tam i owszem elektrycznie sie impuls przenosi, ale zaczyna sie
od
chemicznego neuroprzekaznika.
i.

Tak się rodzą objawienia... i święci...
Re: Żywa kwantowo woda naukowo potwierdzona
Czy napadli byście na bank?
Re: The Religion of Islam!!!!!!!!!!!
Dlaczego ? :o/