Wierzę w Boga

1. Data: 2011-02-06 23:03:07

Temat: Wierzę w Boga
Od: "x][x" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2011-02-06 23:27:39

Temat: Re: Wierzę w Boga
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2011-02-06 23:35:28

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2011-02-06 23:44:31

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:d5f56507-35de-4802-8f55-fae1dc5b19ff@p12g2000vb
o.googlegroups.com...
On 7 Lut, 00:27, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
> Użytkownik "x][x" napisał
> > I właśnie dlatego Was
> > na jakiś czas opuszczam,
>
> Dzięki Bogu.

Jednak nie zmienilas lekarza...

Poszukaj jakiegoś, który leczy z braku poczucia humoru.
Przyda Ci się.

5. Data: 2011-02-07 07:46:46

Od: "x][x" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał

> Jednak nie zmienilas lekarza...
> Poszukaj jakiegoś, który leczy z braku poczucia humoru.
> Przyda Ci się.

:o)

Dziewczyny, ponieważ tylko Wy zechciałyście do mnie napisać,
to coś wytłumaczę z siebie i mojej wiary:

1) Otóż istnieje dobro, to w sumie pewne,
doświadczalne i dotykalne.

2) Dobro istnieje zwłaszcza w relacjach
m-i-ę-d-z-y-l-u-d-z-k-i-c-h.

3) Tak też i ja odczuwam mojego Boga,
bo dla mnie dobro = Bóg.

4) Owszem, to są w sumie sprawy psychiczne,
czyli d-u-c-h-o-w-e właśnie.

5) Nie wiem, czy dobro jest świadome...
Cięgle szukam świadomosci Dobra,
ale póki co wiem tylko to:

1 Jn 4:20
20. Jeśliby ktoś mówił: Miłuję Boga,
a brata swego nienawidził,
======================================
jest kłamcą, albowiem kto nie miłuje brata swego,
którego widzi, nie może miłować Boga,
którego nie widzi.
(BT)

Tak więc droga do mojego Boga prowadzi przez
drugiego człowieka, tak czy tak, i nie ma innej,
o ile w ogóle Bóg jest siebie świadomy.
Jeśli ktoś chce się sprzeczać na temat istnienia dobra,
to ja go nie sądzę, bo ja dobro widzę i doświadczam go
w sumie każdego dnia. Tyle wiem...

_|) -`@'-
~~~~~~~~~~~~~~
3Mcie się, Siostry moje najmilsze :)

juda.~

6. Data: 2011-02-07 07:59:07

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:d5f56507-35de-4802-8f55-fae1dc5b19ff@
p12g2000vbo.googlegroups.com...

> Jednak nie zmienilas lekarza...
>
> Poszukaj jakiegoś, który leczy z braku poczucia humoru.
> Przyda Ci się.

I kto to mowi :)

7. Data: 2011-02-07 08:33:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 08:46, "x][x" wrote:

> [...]
> 20. Jeśliby ktoś mówił: Miłuję Boga,
>      a brata swego nienawidził,
>      jest kłamcą, albowiem kto nie miłuje brata swego,

A jesli prawda jest to, co ponizej?

Człowiek to tylko maszyna sterowana procesami chemicznymi!
Taką kontrowersyjną teorię wysnuł profesor Anthony Chasmore, biolog z
Uniwersytetu w Pensylwanii. Jego zdaniem "wolna wola" jest tylko
złudzeniem, a człowiekiem kierują przemiany chemiczne wewnątrz jego
organizmu.

"W dzisiejszych czasach podczas rozpraw sądowych, adwokaci dokładają
wszelkich starań, by udowodnić, że ich klient był chwilowo lub
całkowicie niepoczytalny, byle by tylko został wypuszczony wolno.
Skoro jednak wszyscy jesteśmy niewinni, z biologicznego punktu
widzenia, sąd nie powinien rozstrzygać kwestii czy dany czyn został
popełniony świadomie czy nie, a jedynie czy został popełniony przez
wskazana osobę i koniec. Popełnienie jakiegoś wykroczenia, jest
efektem złożonych reakcji związanych z bagażem genetycznym i
uwarunkowaniami środowiskowymi indywidualnego człowieka."

http://odkrywcy.pl/kat,111394,title,Czlowiek-to-tylk
o-maszyna-sterowana-procesami-chemicznymi,wid,120576
57,wiadomosc.html

8. Data: 2011-02-07 08:40:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
q.googlegroups.com...
On 7 Lut, 08:46, "x][x" wrote:

>A jesli prawda jest to, co ponizej?

>Człowiek to tylko maszyna sterowana procesami chemicznymi!

To na pewno nie jest prawda. Procesy elektryczne maja zasadnicze znaczenie.

> [...]
>Uniwersytetu w Pensylwanii. Jego zdaniem "wolna wola" jest tylko
>złudzeniem, a człowiekiem kierują przemiany chemiczne wewnątrz jego

Aaaa, biolog - ten to musi miec pojecie....

> [...]
>efektem złożonych reakcji związanych z bagażem genetycznym i
>uwarunkowaniami środowiskowymi indywidualnego człowieka."

Wyproznic wiezienia! Cokolwiek mialoby to znaczyc.

A tak na serio - czlowiek na pewno jest zdeterminowany w swoich dzialaniach
przynajmniej w ogromnym procencie. Wolna wola jesli istnieje, to na
niewielkim obszarze. Natomiast starania jakoby uwarunkowania mialy zwalniac
z odpowiedzialnosci sa raczej strzalem w stope - w koncu kara dla
przestepcow rowniez warunkuje, i dotyczy to tez tych osob, ktore kary nie
doswiadczaja, a sa jedynie swidome, ze ona nastapi.

9. Data: 2011-02-07 09:09:39

Od: "x][x" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]

> (BT)

A jesli prawda jest to, co ponizej?

Człowiek to tylko maszyna sterowana procesami chemicznymi!
=
Przecież to oczywisyte dla każdego,
kto skończył podstawówkę,
i nie spał na lekcach.

[...]
-
A cóż w tym kontrowersyjnego,
starczy popatrzyć na fotkę z gołą dziewczyną,
by sobie zdać z tego sprawę,
dziewczyny chyba mają z tym nieco inaczej
albo nie mówią szczerze.
:o)

W sumie zgoda.

zdar
juda.~

10. Data: 2011-02-07 09:11:33

Od: "x][x" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał

> Aaaa, biolog - ten to musi miec pojecie....

> Wyproznic wiezienia! Cokolwiek mialoby to znaczyc.
=
Kto wie, może o to właśnie chodzi...
By spowodować jeszcze większe zamieszanie na świecie.

> [...]
> rowniez warunkuje, i dotyczy to tez tych osob, ktore kary nie doswiadczaja, a

Zgoda.

zdar
juda.~

Tak się rodzą objawienia... i święci...
Re: Żywa kwantowo woda naukowo potwierdzona
Czy napadli byście na bank?
Re: The Religion of Islam!!!!!!!!!!!
Dlaczego ? :o/