Winkhaus autopilot - regulacja

1. Data: 2005-08-05 08:41:13

Temat: Winkhaus autopilot - regulacja
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam informacji na temat regulacji i montażu dodatkowych funkcji
(hamulec, blokada błędnego położenia itd.) w okuciach Winkhaus
autopilot? Czy ktoś z Grupowiczów mógłby wskazać materiały, linki itp.
na ten temat?

Mam również pytanie odnośnie czegoś co nazwałbym "siłą zaskoku" klamek w
położeniach roboczych. Mam do czynienia z oknami tego samego producenta
(co prawda różne profile Veka) wykonanymi w odstępie roku. W obu
przypadkach okucia są te same - autopilot, ale klamki różne. W jednych -
klamki przełączają się z pewnym oporem i sprężyście fiksują w
położeniach roboczych bez potrzeby "wyczuwania" tych pozycji w drugich -
klamki obracają się bardzo lekko, ale trudno wyczuć położenia robocze.
Może to sprawa klamek?

Będę wdzięczny za pomoc,
Fonon

2. Data: 2005-08-05 09:26:42

Temat: Re: Winkhaus autopilot - regulacja
Od: "Dziadek" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kiedyś szukałem instrukcji on-line do Winkhausa , ale bez skutku. Za to ROTO
ma dosyć rozbudowaną bibliotekę różnych porad na swoich stronach. A okucia
są w końcu podobne - może tam coś się znajdzie.
Odnośnie pytania nr 2 - to sprawa klamek, które posiadają zatrzaski
ustalające je w określonych położeniach - jedne są z silniejszymi
sprężynami, inne mają słabe. Moim zdaniem wystarczy wymienić klamki.
Pozdrawiam
Dziadek

3. Data: 2005-08-05 11:08:18

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:
> Kiedyś szukałem instrukcji on-line do Winkhausa , ale bez skutku. Za to ROTO
> ma dosyć rozbudowaną bibliotekę różnych porad na swoich stronach. A okucia
> są w końcu podobne - może tam coś się znajdzie.
Spróbuję.
> Odnośnie pytania nr 2 - to sprawa klamek, które posiadają zatrzaski
> ustalające je w określonych położeniach - jedne są z silniejszymi
> sprężynami, inne mają słabe. Moim zdaniem wystarczy wymienić klamki.
Dzięki i pozdrawiam,
Fonon

4. Data: 2005-08-05 11:22:10

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:
> Odnośnie pytania nr 2 - to sprawa klamek, które posiadają zatrzaski
> ustalające je w określonych położeniach - jedne są z silniejszymi
> sprężynami, inne mają słabe. Moim zdaniem wystarczy wymienić klamki.

A może da się coś wyregulować lub wyminić sprężyny? Te słabsze lepiej
leżą w dłoni. I jeszcze jedno - czy blokada błędnego położenia klamki
wpływa na "wyczucie" pozycji?
Fonon

Budowa kominka - prośba o sugestie i pytania
malowanie ? Pomóżcie ?
budzik z IKEA - nie dzwoni ???
kafelki - ilosc kleju???
chlodziarko-zamrazarka - co wybrac?