Wino czerwone - jakie??

1. Data: 2005-07-08 06:15:06

Temat: Wino czerwone - jakie??
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, chciałabym kupić mamie na imieniny czerwone wino, problem w
tym, że kompletnie nie znam się na winach... Prosiłabym bardzo o podpowiedź
jakie kupić, wolałabym żeby cena butelki nie przekraczała 50zł.
Dziękuję i pozdrawiam,
Kasia

2. Data: 2005-07-08 06:43:09

Temat: Re: Wino czerwone - jakie??
Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
podpowiedź
> jakie kupić, wolałabym żeby cena butelki nie przekraczała 50zł.

Ale słodkie czy wytrawne??

Z własnego doswiadczenia wiem że strarszym paniom wystarczy butelka Bejlejsa
alebo wermut słodki jakis..

Marek

3. Data: 2005-07-08 06:49:59

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jul 2005 08:43:09 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Marek W.*, w
wiadomości news:<news:dal7mi$6sq$1@news.lublin.pl> zawarł, co następuje:

> Z własnego doswiadczenia wiem że strarszym paniom wystarczy butelka Bejlejsa
> alebo wermut słodki jakis..

albo Sherridans :) ale mnie pomimo młodości też to wystarcza :P
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

4. Data: 2005-07-08 06:54:28

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale słodkie czy wytrawne??

raczej półwytrawne

> Z własnego doswiadczenia wiem że strarszym paniom wystarczy butelka Bejlejsa
> alebo wermut słodki jakis..

"starsza pani" chyba nie bardzo pasuje do mojej mamy, chyba, że jak się ma 50
lat to się już zalicza do "starszych".. ;-)
Kasia

5. Data: 2005-07-08 06:57:10

Od: "tarator" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podpowiedź
> jakie kupić, wolałabym żeby cena butelki nie przekraczała 50zł.

Adres strony internetowej
http://www.pww.com.pl/
tam w wyszukiwarkę wpisz Centine.
Kosztuje około 50 złotych.
I jest znakomite. Jeśli dobrze serwowane.
Daję gwarancję i zwracam koszty, gdyby się okazało, że niedobre. ;-)
Najlepiej kupić w sklepie firmowym.
tara

6. Data: 2005-07-08 07:01:06

Od: "tarator" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tarator" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> I jest znakomite. Jeśli dobrze serwowane.
> Daję gwarancję i zwracam koszty, gdyby się okazało, że niedobre. ;-)
Aaaaaaaaaa jeszcze Chianti Classico.
Ale to może kosztowac więcej niż 50 zeta
to wina sygnowane przez Banfi.
wpisz wyszukiwarkę Banfi - znajdziesz i Centine i Chianti Classico.
t.

7. Data: 2005-07-08 07:04:21

Od: "tarator" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> raczej półwytrawne
Uuuuu - półwytrawnych nie pijam. Ni pies to, ni wydra.

> "starsza pani" chyba nie bardzo pasuje do mojej mamy, chyba, że jak się ma
> 50
> lat to się już zalicza do "starszych".. ;-)
hehehehehe
Jak się ma 50 lat, to pora umierać - potem tylko jest się zawalidrogą dla
świata i rodziny.
tara

8. Data: 2005-07-08 07:07:50

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...onet.pl>,
"Kasia" <k...@o...pl> wrote:

> raczej półwytrawne

> "starsza pani" chyba nie bardzo pasuje do mojej mamy, chyba, że jak się ma 50
> lat to się już zalicza do "starszych".. ;-)
A nie?

Władysław

9. Data: 2005-07-08 07:11:07

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana
> "The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

Jak zwał tak zwał generalnie chodzi o te "irlandzkie" kremy

10. Data: 2005-07-08 07:12:35

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisal(a):

>Witam serdecznie, chciałabym kupić mamie na imieniny czerwone wino, problem w
>tym, że kompletnie nie znam się na winach... Prosiłabym bardzo o podpowiedź
>jakie kupić, wolałabym żeby cena butelki nie przekraczała 50zł.

Idz do specjaliztycznego sklepu z winami i tam cos dobierz. NIe kupuj
na hali w sm. Przyzwoite wino mozna kupic za 30, a nawet 20PLN.
Polecam wina moldawskie.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Enchilades
Strona food-info.net (Polski)
morwy
OT do znajomych na ziemiach brytyjskich...
jaka zalewa do kurczaka z rożna ?