Wino sliwkowe... gdzie?

1. Data: 2003-08-04 11:40:37

Temat: Wino sliwkowe... gdzie?
Od: Bart <g...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Gdzie mozna dostac (lub - czy ktokolwiek widzial w sprzedazy) wino
sliwkowe. Kolezanka pila je w chinskiej restauracji w Niemczech. Nazywa sie
Nuwang (tudziez Nuewang). Wino te, to niebo w gebie (pisze to jako
nie-smakosz wina).
A moze ktos z Was zna jakies inne wino sliwowe?

Pozdrawiam

Bart

1. Data: 2003-08-04 13:15:54

Temat: Re: Wino sliwkowe... gdzie?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie to w Polsce dostaniesz to nie wiem. W Niemczech najpredzej Asia-Shop i
jesli bedziesz mial okazje byc w Niemczech to polecam wino-likier (wino
likerowe?)Monte Carencia Moscatel z Rossmanna. Jest tez slodkie i dobrze
schlodzone smakuje do slodyczy albo samo :-).

Monika

2.80...

1. Data: 2003-08-04 13:19:28

Od: "Vilar" <V...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki bar Sushi na tyłach teatru Roma w Wawce (ul. Nowogrodzka). Nazwy
baru oczywiście nie pamietam, ale smak winka tak - no przepyszne proszę
Państwa!

Pozdrawiam, M.

1. Data: 2003-08-04 14:05:15

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bart wrote:

> Witam,
>
> Gdzie mozna dostac (lub - czy ktokolwiek widzial w sprzedazy) wino
> sliwkowe.

a skad jestes ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-04 16:47:39

Od: Bart <g...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skad jestes ???
> wiku

Z Warszawy, ale znajomi (z poludnia Polski) tez go szukaja.

Pozdrawiam

Bart

do dzdzownicy, alexa, janka i jak mu tam jeszcze
Kurki w śmietanie ..
Propozycje proszę "pęczak w roli głównej" :)
Przepisy pana Makłowicza
Od jakiegoś czasu obserwuję jak coś niedobrego pożera grup