do dzdzownicy, alexa, janka i jak mu tam jeszcze

1. Data: 2003-08-04 11:11:17

Temat: do dzdzownicy, alexa, janka i jak mu tam jeszcze
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozesz byc z siebie dumna (-y), rozpieprzylas (-es) w drobny mak dobra
grupe dyskusyjna
teraz juz mozesz zaczac budowac ja od podstaw oczywiscie skupiajac wokol
swojej, jakze skromnej, osoby
juz zauwazylem twoje zapedy odnosnie faqa grupy a nawet jej opisu (ktory
przez tyle lat nikomu nie przeszkadzal)

a teraz do wszystkich innych - ludzie nie dajcie sie okpic, ta pani
(panu), ona (on) nie ma naprawde nic do zaoferowania, poza oczywisciem
wdeptaniem wszystkich jej sie przeciwiajacych w bloto (co i ze mna za
chwile uczyni)
swoja droga to niesamowite w ciagu zaledwie miesiaca jedna osoba
najpierw zasiala ferment (niezorientowanym proponuje zapoznac sie z
postami alexa i janka - to tez ona), by nagle z najwikeszego trolla
przeistoczyc sie w guru tej grupy, ktoz zas osmieli sie jej podskoczyc
tego watek jest natychmiast splawiany - nie karmic trolli
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-04 11:23:15

Temat: Re: do dzdzownicy, alexa, janka i jak mu tam jeszcze
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a teraz do wszystkich innych - ludzie nie dajcie sie okpic, ta pani
> (panu), ona (on) nie ma naprawde nic do zaoferowania

zapomnialem dodac najwazniejszego - ta pani (pan) nie ma pojecia o
gotowaniu (sprawdzcie sami ile przepisow tu podala)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-04 11:29:18

Od: "" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapomnialem dodac najwazniejszego - ta pani (pan) nie ma pojecia o
> gotowaniu (sprawdzcie sami ile przepisow tu podala)
> wiku

To się nauczy od nas :>
Czy tutaj wstęp mają tylko kucharze zawodowi?

Martyna

1. Data: 2003-08-04 11:38:59

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

> zapomnialem dodac najwazniejszego - ta pani (pan) nie ma pojecia o
> gotowaniu (sprawdzcie sami ile przepisow tu podala)
> wiku

W kazdym razie pare przepisow podal/a. Badz obiektywny.
Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-08-04 11:49:16

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał:
[ciach ... ale to juz tyle razy bylo!]
I znow ktos ma aspiracje stworzyc kolejny watek OT o "dupie Maryni"...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-08-04 12:44:03

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl>
> poza oczywisciem wdeptaniem wszystkich jej sie przeciwiajacych w bloto
(co i ze mna za
> chwile uczyni)
Na pieszczoty, to trzeba sobie zasłużyć!
dżdżownica

1. Data: 2003-08-04 13:28:29

Od: Tomek G_owacki <tomek@nospam_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 04 Aug 2003 13:11:17 +0200
wiku <s...@r...pl> wrote:

> mozesz byc z siebie dumna (-y), rozpieprzylas (-es) w drobny mak dobra
> grupe dyskusyjna

[cut]

Ale po co wogole odpisujesz i zawracasz sobie glowe? Omijaj! Gowna nie ma co ruszac,
bo smierdzi. To tylko woda na mlyn co chwile dla tego dziecka.

Pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2003-08-04 13:36:15

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek G owacki wrote:

> Ale po co wogole odpisujesz i zawracasz sobie glowe? Omijaj! Gowna nie ma co
ruszac, bo smierdzi. To tylko woda na mlyn co chwile dla tego dziecka.

masz calkowita racje, ale czasem po prostu nie potrafie sie powstrzymac - to
niebywale, co jedna osoba potrafi zrobic z grupa
ale milkne juz, bo twoja rada jest ze wszech miar sluszna
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-08-04 13:55:13

Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozesz byc z siebie dumna (-y), rozpieprzylas (-es) w drobny mak dobra
> grupe dyskusyjna

Witaj Wiku!
To cos (kobieta/mezczyzna?) to po prostu biedny chory czlowiek z dokladnie
porabanymi pogladami na pojecia wolnosc/anarchia/spoleczenstwo itp. Cos w
tym swoim (zdradzajacym objawy) jestestwie uknul sobie i rozpaczliwie
realizuje. Mutowanie tej chorobliwej osobowosci to tez typowy objaw choroby
wscieklej klawiatury. Zniszczyc, zepsuc, rozpirzyc to jedyny cel wart
zachodu dla takich ludzi (?). W realu na takich co bez zaproszenia siadaja
przy moim stoliku i rozwalaja wszystko na nim - sa skuteczne metody. W
Sieci - troche trudniej.... Zapewne to-to pojdzie sobie precz w sobie tylko
wiadomym czasie, jak juz zaspokoi swoje chore potrzeby. Prawdopodobnie to-to
nie zdaje sobie sprawy ze stanu w jakim jest (jest taki rodzaj chorob gdzie
chorzy zawsze twierdza ze oni sa zdrowi i :-))).
pozdrawiam! Wierny Czytacz Grupy - zbisa

1. Data: 2003-08-07 15:42:50

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 04 Aug 2003 15:36:15 +0200, wiku
<s...@r...pl> wrote:

>masz calkowita racje, ale czasem po prostu nie potrafie sie powstrzymac - to
niebywale, co jedna osoba potrafi zrobic z grupa
>ale milkne juz, bo twoja rada jest ze wszech miar sluszna

IMO tu nie chodzi o to co troll potrafi zrobic bo nasz troll jak kazdy
inny potrafi jedynie trollowac. Niebywale dla mnie jest to, ze
wiekszosc tu obecnych nie tylko mu na to pozwalalo ale i pomagalo, po
czym niektorym sie znudzilo albo stwierdzili ze wystarczajaco mu
pomogli i sobie poszli.
Tyle gadania o tym jaka to fajna grupa na darmo. Rozreklamowali a
potem pozwolili ulec rozkladowi.
Gadanie o niekarmieniu trolli stalo sie tu zwyklym dodatkowym
dosmiecaniem i marnowaniem czasu bo chyba na nikogo to nie dziala.
Latwiej ponarzekac jak tu nieladnie niz nie odpisywac na gupie gadki.
Im wiecej z trollem polemik tym on wiecej tworzy a polemizujacy
bardziej narzekaja jak tu nieladnie sie porobilo. Itd.

--
Pozdrawiam, Sabina

Kurki w śmietanie ..
Propozycje proszę "pęczak w roli głównej" :)
Przepisy pana Makłowicza
Od jakiegoś czasu obserwuję jak coś niedobrego pożera grup
Tort kokosowy