Wiosenna metamorfoza!

1. Data: 2005-03-31 13:01:26

Temat: Re: Wiosenna metamorfoza!
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Anna <b...@o...pl> napisał(a):

> O prosze, ja to mam intuicje - wlasnie sobie sprawilam kasztanowy
> balejaz ;) ("Szalone Nozyczki" polecam calym sercem i dusza, balejaz
> na dlugich wlosach + ciecie kosztowaly mnie 40 (czterdziesci) zlotych,
> a efekt znakomity).

rozumiem, ze ow przybytek nie miesci sie w miescie stolecznym?

-- kasica bankrutujaca na fryzjerow

1. Data: 2005-03-31 13:23:42

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/31/2005 3:01 PM,Użytkownik Katarzyna Kulpa usiadł wygodnie i napisał:

> rozumiem, ze ow przybytek nie miesci sie w miescie stolecznym?

Tym razem chodzi o Wrocław. Kurczę, chyba awansowaliśmy :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-31 15:17:24

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> Oj, niedobrze. Nie mam niebieskich bluzeczek, a różowy na twarzy niezbyt

> by mi pomógł :) Chyba jednak najpierw potrenuję.

niebieskie bluzeczki mozna nabyc :)

> Dojrzewam do wielkiej decyzji. W sumie przyzwyczaiłam się do mojego
> wyglądu (niezmiennie włosy ciemne, tylko podrasowane ewentualnie jakimś
> odcieniem), ale kto wie, może jakiś ciemny blond wyglądałby nieźle?
> Karamba, zanim podejmę decyzję, to chyba zrzucę z nerwów 10 kilo. Też
> się nie obrażę :) Podziwiam Cię za odwagę, ja to jakaś zachowawcza
> jestem. Bunt mi się marzy :)

tez zawsze mialam ciemne, za wyjatkiem ponoc wczesnego dziecinstwa;
rozjasniaczem w wiekszym zakresie bawilam sie dopiero w wieku
dwudziestu-dobrych-paru, potem na pare lat mi przeszlo.

> Nieźle, nieźle. Miał być soczysty brąz (ciemny) - tak było na
> opakowaniu, a wyszedł soczysty fiolet. Właściwie fioletowo-czarny, bo u
> mnie wszystko wychodzi ciemniej. Ale jeszcze żaden z fioletów nie był na
> moich włosach tak widoczny :)

no to gratulacje. bardzo mi sie podobaja fiolety na wlosach, miewalam
odcienie takie baklazanowate i bardzo sie dobrze w nich czulam. mialam
tez "granatowa czern", to dopiero bylo cos :)

-- kasica obecnie w kolorze obranego banana

1. Data: 2005-03-31 19:34:41

Od: "Agat" <agata-agat(WYTNIJTO)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam takie pytanko: mianowicie czy jak zastosuję ten szampon
koloryzujący, to czy nie zmyje mi się np. podczas kąpieli w jeziorze czy
morzu. Bo może bym zaszalała w wakacje, ale ja miały by się za mną ciągnąc
smugi...
Pozdrawiam
Agat

1. Data: 2005-03-31 21:12:18

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agat wrote:
> [...]
> morzu. Bo może bym zaszalała w wakacje, ale ja miały by się za mną ciągnąc

smugi sie ciagnac nie beda, ale po jakims czasie (raczej nie po
jednej kapieli :)) kolorek zejdzie.
jak szybko - zalezy od twoich wlosow, od szamponu, od czestosci
mycia wlosow.

-- kasica

1. Data: 2005-04-01 06:30:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/31/2005 5:17 PM,Użytkownik Katarzyna Kulpa usiadł wygodnie i napisał:

> tez zawsze mialam ciemne, za wyjatkiem ponoc wczesnego dziecinstwa;
> rozjasniaczem w wiekszym zakresie bawilam sie dopiero w wieku
> dwudziestu-dobrych-paru, potem na pare lat mi przeszlo.

No, ja miałam od dnia narodzin włosy koloru węgielka, które potem, w
późnej podstawówce zjaśniały mi, ku mojej ogromnej rozpaczy, i teraz są
na etapie ciemnego brązu. Ale, ale, byłam wczoraj w sklepie i wpadła mi
w oczy farba Garnier, ta od Brodzikowej, odcień nr 7 - ciemny blond.
Wow, spodobał mi się, bo to raczej taki bardzo jasny brąz. To byłaby
rewolucja kontrolowana. Męża już przyzwyczajam ("skarbie, będę
rozjaśniać włosy", "przecież dopiero się farbowałaś!" :) ) i w ramach
stopniowego dozowania szoku właściwie już postanowiłam (prawie) iść do
fryzjera i ściąć włosy. Nie jakoś drastycznie, bo trwała jeszcze świeża,
ale może taki "grzybek"? Mi ładnie w grzybku :) Będzie wiosenna
metamorfoza na całego, a dzisiaj prima aprilis, więc jakoś tak łatwiej
pójdzie :)

> no to gratulacje. bardzo mi sie podobaja fiolety na wlosach, miewalam
> odcienie takie baklazanowate i bardzo sie dobrze w nich czulam. mialam
> tez "granatowa czern", to dopiero bylo cos :)

Granatowa czerń już jest nie dla mnie. Chyba że paszczę opalę, to tak :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-04-01 13:08:08

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):

> No, ja miałam od dnia narodzin włosy koloru węgielka, które potem, w
> późnej podstawówce zjaśniały mi, ku mojej ogromnej rozpaczy, i teraz są
> na etapie ciemnego brązu.

ha, przedmiotem mojej zazdrosci zawsze byly wlosy mojej
mamy - czarne kompletnie. mialam wiec faze "mrocznego typa", ale chyba
juz mi przeszla - czern dodaje mi lat.

> [...]
> ale może taki "grzybek"? Mi ładnie w grzybku :) Będzie wiosenna
> metamorfoza na całego, a dzisiaj prima aprilis, więc jakoś tak łatwiej

scinanie zawsze mi humor poprawia, wiec popieram i polecam :)

> Granatowa czerń już jest nie dla mnie. Chyba że paszczę opalę, to tak :)

nigdy nie mialam opalonej paszczy, tylko biala. IMHO nieprawda, ze ciemny
wlos z zalozenia nie pasuje do jasnej cery, wrecz przeciwnie, potrafi
bardzo dobrze
taki kontrast wygladac, tylko oczywiscie wyostrzaja sie wtedy rysy, co
nie kazdemu pasuje.

-- kasica

1. Data: 2005-04-01 16:34:46

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 1 kwietnia 2005 15:08 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> scinanie zawsze mi humor poprawia, wiec popieram i polecam :)

No i ścięłam się :D
Chyba jest nieźle, to znaczy inaczej, _na_pewno_ jest nieźle, jest nawet
dobrze i chyba powiało ode mnie optymizmem, bo się ludzie do mnie
uśmiechają na ulicy. Nie podejrzewam, żeby się śmiali, bo przecież jest
nieźle, więc raczej chodzi o uśmiech :) Ze dwa lata mi ubyły, he he. Jest
to coś w rodzaju grzybka, bardzo łagodnie schodzącego. Głowę mam jeszcze
oczywiście w loczkach, trwałą robiłam dokładnie 4 grudnia :) więc całość
zadziornie sterczy, ale nie przypomina efektu typu "piorun trzepnął w
kalafior" :) Poziom optymizmu podniósł mi się znacząco, dziękuję za
inspirację :)

> [...]
> bardzo dobrze
> taki kontrast wygladac, tylko oczywiscie wyostrzaja sie wtedy rysy, co

O to to, a ja mam dość ostre rysy twarzy. A twarz jest typowo trójkątna, z
mocno zaznaczonym podbródkiem. Blada paszcza - a taką mam - przyczynia się
do ostrości. Mi jest dobrze w ciemnych włosach, w czarnych także, ale
granatowa czerń to już za dużo.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-04-01 20:39:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 1 kwietnia 2005 15:08 użytkownik
> Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

coz za optymistyczna i smakowita wrotka!
(ech, posaczylabym kawke... ale pozno jest, herbatka musi
wystarczyc)

> [...]
> dobrze i chyba powiało ode mnie optymizmem, bo się ludzie do mnie
> uśmiechają na ulicy. Nie podejrzewam, żeby się śmiali, bo przecież jest
[...]

no wlasnie, o to chodzi :) gratuluje metamorfozy :)

-- kasica

Zachcialo mi się depilacji woskiem....
blend-a-med whitestrips czy night effects?
Calkiem OT -bycie mankutem
Avocado - czy ktoś ma nr telefonu? Aaaaa ;)
kwasy