blend-a-med whitestrips czy night effects?

1. Data: 2005-03-29 09:39:45

Temat: blend-a-med whitestrips czy night effects?
Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Stosowalam juz Blend-a-med whitestrips z calkkiem przyzwoitym efektem,
by;lam naprawde zadowolona. Bardzo biale zeby utrzymywaly sie przez ponad
pol roku, teraz po 1,5 zeby wrocily do poprzedniego stanu, chcialam wiec
kuracje powtorzyc. Przy kuracji white strips mialam problemy z
nadwrazliwoscia zebow, to naprawde bolalo, 9choc nigdy nie mialam problemow
z nadwrazliwoscia, bolalo zwlaszcza po tygodniu (kuracja byla 14dniowa) ale
powiedzmy ze jestem w stanie to znowu przecierpiec... ;)
Ale zastanawiam sie nad wyborem... Blen-a-med whitestrips czy moze to:

http://allegro.pl/show_item.php?item=46097977

Stosowal ktos to? Chodzi mi przedewszystkiem o efekt, ale rowniez o
"bolesnosc" :) Bede wdzieczna za wszelkie rady

1. Data: 2005-03-31 16:04:18

Temat: Re: blend-a-med whitestrips czy night effects?
Od: "news.tpi.pl" <g...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trotka" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Stosowal ktos to? Chodzi mi przedewszystkiem o efekt, ale rowniez o
> "bolesnosc" :) Bede wdzieczna za wszelkie rady

Jak przetestujesz, daj znac jak to dziala ;-) Hmm... a ja slyszalem ze white
strips nic nie daja...

1. Data: 2005-03-31 16:25:45

Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak przetestujesz, daj znac jak to dziala ;-)

chyba jednak nie bede tego night probowac i zostane przy sprawdzonych white
stripsach

Hmm... a ja slyszalem ze white
> strips nic nie daja...

osobiscie znam kilka osob ktore je przetestowaly, i raczej z tak dobrym
skutkiem jak ja, ale tez slyszlaam opinie ze nic nie daja i wogole... Nie
wiem z czego to wynika, dentystka mi kiedys mowila ze rozne zeby roznie na
to reaguja u jednych sa wieksze u innych mniejsze efekty ale tak naprawde to
ni wim. Ja wiem ze mam kolor szkliwa zdecydowanie zolty, po 14dniach z tymi
paseczkami moglam powiedziec ze mam biale zeby (i to nie to ze JA widzialam
roznice - kolezanki mnie pytaly czy robilam cos z zebami bo takie biale..) i
efekt pozostal przez okolo6,7 miesiecy, potem zaczely powoli wracac do
poprzedniego stanu (ten pierwotny-ewidentnie zolty stan osiagnely wlasnie
teraz :[ czyli po 1,5 roku )
No nic, szkoda ze nikt tych night nie uzywal bo ciekawa bylam czy to jakis
lepszy efekt daje czy cus...

Calkiem OT -bycie mankutem
Avocado - czy ktoś ma nr telefonu? Aaaaa ;)
kwasy
Makijaz i soczewki kontaktowe
guam