Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

161. Data: 2005-03-26 14:27:38

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla pisklaków i sępów
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl>
> Za to na Allegro jest, ba nawet niektórzy numer telefonu podają.
> I jeszcze za korzystanie się płaci, słono:)

Mowa trawa, niektórzy handlarze podają nawet adres domowy.

> Dla mnie jest to zawracanie kijem Wisły, ale może dobrze że ta
dyskusja się
> rozwinęła - w serwisie zarejestrowała się cała masa użytkwonków,
którzy na
> grupę nie piszą ale najwyraźniej ją podczytują:) Ja jestem zaskoczona,
ze
> aż tylu. Ciekawe co ich skutecznie do grupy zniechęca?

Raczej KTO!

> Podejrzewam, ze są to ludzie, którzy dopiero zaczynają przygodę z
ogrodem i
> wielką frajdą będzie dla nich korzystanie z serwisu.

Dlatego pozwoliłem sobie rozszerzyć temat.
--
Pozdrawiam, Jerzy

162. Data: 2005-03-26 16:19:09

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:_Uk0e.196$nC.111@fe1.columbus.rr.com...
{...}
> Zeby bylo smieszniej, wlasnie przed chwila znalazlem w gazecie
> polonijnej (Nowy Dziennik) moje zdjecie sciagniete z
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/roza-tecz
a.jpg
> i podpisane "Zdjecia Archiwum".
{...}

A oto najświeższy przykład :(.
http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=53

Wesołych Świąt!

Z pozdrowieniami, Maria

163. Data: 2005-03-26 16:24:22

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" napisała:
> A oto najświeższy przykład :(.
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=53

Mario, jak mogłaś ściągać z Allegro!! ;-))

Wesołych Świąt
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

164. Data: 2005-03-26 17:17:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A oto najświeższy przykład :(.
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=53

> Wesołych Świąt!
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Polujesz na rośliny na Allegro ???;-)

Spokojnych Świąt życzy boletus

165. Data: 2005-03-26 17:40:44

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Polujesz na rośliny na Allegro ???;-)

Nie, nie poluję. Nie jestem tam nawet zarejestrowana. Przeglądam, bo czasem
trafiają się storczyki botaniczne i Andrzej może mi je kupić (jeśli znam
sprzedajacego i wiem, kto zacz). Jednocześnie jest to dowód na to, że nawet
takie stare, marnej jakości zdjęcie (zapomniałam wymienić, a pachira ma juz
ponad 1 m) i skrótowy opis nie chroni przed kradzieżą :(.

> Spokojnych Świąt życzy boletus

Dziękuję. Ja sobie ( i innym) życzę przede wszystkim wyciszenia emocji i
nadziei na dobry sezon.

Z pozdrowieniami, Maria

166. Data: 2005-03-26 17:42:55

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:d242k9$6rd$1@nemesis.news.tpi.pl...

=pisz&id=53

> Mario, jak mogłaś ściągać z Allegro!! ;-))

No tak. W dodatku powinnam była poszukać czegoś lepszego ;-).

Z pozdrowieniami, Maria

167. Data: 2005-03-26 18:33:07

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d2472l$siq$1@nemesis.news.tpi.pl Maria Maciąg
<m...@N...pl> napisał(a):

>... Jednocześnie jest to
> dowód na to, że nawet takie stare, marnej jakości zdjęcie
> (zapomniałam wymienić, a pachira ma juz ponad 1 m) i skrótowy opis
> nie chroni przed kradzieżą :(.

Hejka. Mario, skoro nie zastosowałaś prawniczej formułki pod każdym
zdjęciem i na każdej stronie złodziej pewnie myślał, że wolno. ;-)
Pozdrawiam pozaprawnie Ja...cki

168. Data: 2005-03-27 14:50:05

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote:

> w temacie tego watku Grzesiu wyraznie zaznaczyl ze jest ona
> prezentem sepow dla sepow :)

Proszę nie wkładać mi w usta tego, czego nie powiedziałem :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Grigorij, co żył w Mukaczewie
Dorwał raz kotkę na drzewie.

169. Data: 2005-03-27 16:30:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> Proszę nie wkładać mi w usta tego, czego nie powiedziałem :-).
:)
skoro tak piszesz to napewno tak jest
(musialbym pogrzebac w KF aby to sprawdzic)
:)
dla mnie ten watek naprawde zaczal sie od Twojego postu
i Tobie przypisalem ten tytul
przepraszam
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

170. Data: 2005-03-27 18:00:26

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
> Hejka. Ani chybi hiperkompensacja < lol >
> Pozdrawiam megalomańsko Ja...cki

Jarku, czytałeś to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Prawa_autorsk
ie