Wiosna i takie tam...

1. Data: 2001-04-24 18:22:46

Temat: Wiosna i takie tam...
Od: Michał Żelechowski <z...@v...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Czytuję grupę od dość niedawna, czasami staram się coś napisać. Ostatnio
bardzo często spotykam się z serią tematów typu: "on mnie opóścił", "ona
nie chce ze mną być", "...wogóle nie wiem czy to ma jakiś sens" ect.
Właściwie całkiem sporo tego jest. Generalnie, z większości listów daje
się wyczuć wszechogarniający pesymizm. Kieruje więc pytanie: czy jest tu
ktoś zadowolony ze swojego związku ?

pozdrawiam
- mż -

1. Data: 2001-04-24 19:28:50

Temat: Re: Wiosna i takie tam...
Od: Ewa <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Żelechowski napisał(a):

> /.../ czy jest tu ktoś zadowolony ze swojego związku ?

To pytanie musialo w koncu pasc :-)))

E.

1. Data: 2001-04-24 19:36:11

Od: "Ewa Cichowska" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał Żelechowski <z...@v...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@v...krakow.pl...
> [...]
> Właściwie całkiem sporo tego jest. Generalnie, z większości listów daje
> się wyczuć wszechogarniający pesymizm. Kieruje więc pytanie: czy jest tu

TAK _ JA ZDECYDOWANIE JESTEM ZADOWOLONA ZE SWOJEGO ZWIAZKU

EWA

1. Data: 2001-04-24 19:56:54

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kieruje więc pytanie: czy jest tu
> ktoś zadowolony ze swojego związku ?

Tak, oczywiscie.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-04-24 21:34:38

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kieruje więc pytanie: czy jest tu
> ktoś zadowolony ze swojego związku ?

Raz sie uklada lepiej, raz gorzej, ale generalnie jestem zadowolona :-)

--
Magda vel Natchniuza
e-mail: n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-04-24 21:46:01

Od: "Scyzor" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kieruje więc pytanie: czy jest tu
> ktoś zadowolony ze swojego związku ?

Ja jestem naprawdę bardzo zadowolony i życzę wszystkim tego samego :)

--
Scyzor

1. Data: 2001-04-24 21:52:08

Od: "Ewa po prostu" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl

> To pytanie musialo w koncu pasc :-)))
> E.
----- odpowiedź też...)))
nikt??))
Ewa

1. Data: 2001-04-24 22:46:22

Od: "<Andro>" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

U_ytkownik Scyzor <p...@e...pw.edu.pl> w wiadomo_ci do grup
dyskusyjnych napisa_:9c4st8$213$...@j...coi.pw.edu.pl...
> Kieruje więc pytanie: czy jest tu
>
> Ja jestem naprawdę bardzo zadowolony i życzę wszystkim tego samego :)
>
> --
> Scyzor

a ja juz nie mam zwiazku :(

1. Data: 2001-04-24 22:54:07

Od: "Scyzor" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja juz nie mam zwiazku :(

Nie ma się czym martwić :) Złotych rybek w morzu jest więcej niż Ci się
wydaje :)

powodzenia

--
Scyzor

1. Data: 2001-04-25 07:42:56

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Właściwie całkiem sporo tego jest. Generalnie, z większości listów daje
> się wyczuć wszechogarniający pesymizm. Kieruje więc pytanie: czy jest tu

Bede upierdliwa, wcale nie zauwazylam tu postow "on mnie opóścił", najwyzej
"on mnie opuscil" ; ))))
Jestem potwornie zadowolona ze swojego zwiazku : )
Nawet niedawno dostalam pierscionek
Nie wiem, czemu sie tu dziwic: glupio zaczac temat od "Mam swietnego faceta,
w zyciu nie bylo mi tak dobrze, co mam z tym zrobic? Pomozcie...." : ))))
Moze szczescie i dobro dla czlowieka jest stanem naturalnym, wiec szokiem
dla niego sa nieszczescia i zle rzeczy, wiec po co sie chwalic?...
Choose your future.
Choose life.

Emocje w reklamie.
leczenie uzaleznienia