Wirus

1. Data: 2003-10-26 18:36:27

Temat: Wirus
Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam otwarte wynikające z zachowania jednej z grupowiczek ANI POPŁAWSKIEJ
<a...@w...pl> z miasta Łodzi:
Czy celowe wysyłanie wirusów do osób, które nie nie pokrywają się z wzorcem
grupowicza jest jej indywidualnym wybrykiem, czy też jest to ogólnoprzyjęta
tradycja?
Jak narazę tłumaczę sobie to negatywnymi fluidami emanujacymi z capo di tuti
capi tego miasta - pana Kropiwnickiego i to nieodpowiedzialne zachowanie
zwalę na chwilową niepoczytalność pani Popławskiej.

PA

1. Data: 2003-10-26 18:38:45

Temat: Re: Wirus
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bnh49o$avo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
wzorcem
> grupowicza jest jej indywidualnym wybrykiem, czy też jest to

wirus?? zalewasz?? zartujesz teraz czy mowisz serio

Kamila

1. Data: 2003-10-26 19:00:17

Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wirus?? zalewasz?? zartujesz teraz czy mowisz serio

Niestety piszę poważnie. Na szczęście żeby wyrządzić w ten sposób komuś
szkodę trzeba nieco wiedzy i rozumu tak więc w sensie praktycznym nic się
nie stało. Natomiast zamiar i zachowanie powoduje, że ręce opadają, włosy
siwieją, a cera się łuszczy.

PA

1. Data: 2003-10-26 19:10:02

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> siwieją, a cera się łuszczy.
>
> PA
>
> buuuu jak tak mozna, Tobie tez wyslala??
Kamila

1. Data: 2003-10-26 21:28:22

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam otwarte wynikające z zachowania jednej z grupowiczek ANI POPŁAWSKIEJ
> <a...@w...pl> z miasta Łodzi:

rozumiem ze masz pytanie? :) sorki ale jakos nie doczytalam ;)

> [...]
> capi tego miasta - pana Kropiwnickiego i to nieodpowiedzialne zachowanie
> zwalę na chwilową niepoczytalność pani Popławskiej.

hmmmm..........a moze to przypadek, wirusy czy robaki internetowe lubia sie
same rozsylac do adresatow ksiazki outlooka czy innego programu jak pewnie
wiesz.......

no ale jak masz dowody ze to celowe....to ja widac tym razem nie podpadlam
odpisujac na jej posta na grupie

pozdr

Co warto kupić?
Dla poszukujących fryzur