Wirus HCV !!!

1. Data: 2001-02-26 17:42:17

Temat: Wirus HCV !!!
Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie bo znajomy badal sobie krew i mu powiedzieli za ma za
duzo aspat i aplatow( czy jakos tak), powtorzyli badania i na karcie
napisali ze "przeciwciala anty HCV dodatni" ale kazali jeszcze isc
gdziestam na inne badania. Czy to oznacza ze jest chory i jesli tak to czy
da sie to wyleczyc ( bo podobno to cos jak HIV) ? Czym to grozi i co to
wlasciwie jest ? Dajcie chociaz jakiegos linka.

pozdroofka

2. Data: 2001-02-26 18:11:59

Temat: Re: Wirus HCV !!!
Od: Cien <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 97e4dj$jce$...@n...tpi.pl, Yacool at m...@p...multinet.pl
wrote on 2/26/01 11:42 AM:

> [...]
> da sie to wyleczyc ( bo podobno to cos jak HIV) ? Czym to grozi i co to
> wlasciwie jest ? Dajcie chociaz jakiegos linka.

HCV to Hepatitis C Virus czyli wirus zapalenia watroby typu C.
Nalezy wykonac dodatkowe badania, ktore wykaza czy przeciwciala sa sladem po
przebytej infekcji, czy jest to aktualna infekcja ostra, czy przewlekla. W
zaleznosci od rozpoznania stosuje sie odpowiednie leczenie.
link do strony po angielsku

http://hepatitis-central.com/

Cien

3. Data: 2001-02-26 18:19:54

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy da sie to wyleczyc ?

4. Data: 2001-02-27 15:08:29

Od: Cien <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 97e6k4$t91$...@n...tpi.pl, Yacool at m...@p...multinet.pl
wrote on 2/26/01 12:19 PM:

> A czy da sie to wyleczyc ?

Najpierw trzeba przeprowadzic szczegolowa diagnoze, pozniej wybrac optymalna
metode leczenia. Tak jest to choroba, ktora mozna wyleczyc, ale bez
szczegolowych danych dotyczacych konkretnego pacjenta niewiele mozna
powiedziec.

Cien

> po

tradzik
Czy jest to moliwe, czy to szwindel? l-karnityna.
Szpital na pl. Starynkiewicza, W-wa
Czy mam prawo wyboru ?
cytologia