Wiśnie ale lipa :(

21. Data: 2007-07-13 07:20:03

Temat: Re: Wiśnie ale lipa :(
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Czy tasiemiec jest chorobą, czy raczej jego obecność w organizmie
> ludzkim ją wywołuje?
> Pozdrawiam faktycznie Ja...cki
> PS Taki tygrys albo lew to już na pewno śmiertelna choroba. ;-)

Jeżeli chce zamieszkac w człowieku to obustronnie śmiertelna ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

22. Data: 2007-07-13 07:27:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja pisałem, że tasiemiec to choroba??? Ja tylko sugeruję,
> że tak jak człowiek z tasiemcem nie jest zdrowym człowiekiem,
> tak robaczywe wiśnie nie są zdrowymi wiśniami.

Celowe zarażenie tasiemcem było podobno stosowane jako środek
odchudzający.Po zbiciu wagi czyba go wyciagano.
Pozdrawiam.mirzan

23. Data: 2007-07-13 08:00:59

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4696b3c6$0$30633$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Problem w tym, że wisienki zżerane przez Ciebie byłyby wtedy już
> dirczywe (?) a więc chore. :-)

Hejka. Mam pewne wątpliwości czy będąc robakiem zachowałbym swój obecny
nick. ;-) No i pewnie jako robak miałbym jeszcze mniejsze szanse, żeby
uzmysłowić Ci różnice między chorobą a pasożytem czy szkodnikiem roślin.
Pozdrawiam fragmentarycznie Ja...cki

24. Data: 2007-07-13 08:04:34

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Celowe zarażenie tasiemcem było podobno stosowane jako środek
> odchudzający.Po zbiciu wagi czyba go wyciagano.
> Pozdrawiam.mirzan

Po kilkudniowej głodówce kucano nad miską pełną gorącego mleka i soliterek
sam wychodził. Smacznego.

--
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/

25. Data: 2007-07-14 13:53:23

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bruno" <ntc@nie_spamowi.op.pl> napisał w wiadomości

> [...] Tylko że w tym roku to wybitna porażka! [...]

Nie wszedzie. U mnie wyjatkowy urodzaj czeresni i wisni. Przymrozek byl ale
nic, jak widac, im nie zrobil.

Pozdrawiam,
Bpjea

Warunki do kurnika :)