co posadzic w kurniku ?

1. Data: 2007-07-10 10:36:22

Temat: co posadzic w kurniku ?
Od: "KingaM." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawalek ziemi, który był przeznaczony dla kur przez jakies 30 lat. Kur
niewiele tylko do takiego domowego użytku :). Likwiduje g, chciałabym
go ładnie zagospodarować. Co można na takiej ziemi posadzić?
Czy ktoś podzieli się ze mną wiedza na ten temat?

2. Data: 2007-07-10 10:57:07

Temat: Re: co posadzic w kurniku ?
Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KingaM." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Może to: http://pl.wikipedia.org/wiki/Pi%C4%99ciornik_kurze_z
iele
--
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/

3. Data: 2007-07-10 11:37:05

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KingaM." <m...@g...pl> wrote in news:1184063782.473257.266460
> [...]

> go ładnie zagospodarować. Co można na takiej ziemi posadzić?
> Czy ktoś podzieli się ze mną wiedza na ten temat?

Wszelkie dyniowate, zarosna Ci caly dom i sasiada tez :-)
A powazniej - sadz rosliny, ktore lubia duzo azotu. Jezeli jest to miejsce
wilgotne, to normalne ogrodowe zielsko urosnie CI gigantycznie, a potem sie
wiekszosc wylozy, bo bedzie za duza..
Jak jest ze swiatlem?
Na pewno sprawdzi sie tam czarny i koralowy bez, wszelkie komosy,
naparstnica purpurowa, nasturcje, niektore trawy, np. trzeslica,
kieliszniki i generalnie rosliny ozdobne z liœci, chociaz niektóre czerwone
bedš sie slabiej wybarwialy, a kosmate (srebrnolistne) beda bardziej
zielone. W przypadku ozdobnych z kwiatow przezyzniona gleba moze spowodowac
nadmierny wzrost przy prawie zerowym kwitnieniu.
Napisz coœ wiecej o warunkach.
Pozdrowienia - nieogrodnik Ewa

4. Data: 2007-07-10 12:16:11

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

KingaM. <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> chciałabym go ładnie zagospodarować. Co można na takiej ziemi
> posadzić? Czy ktoś podzieli się ze mną wiedza na ten temat?

Hejka. W pierwszym roku ziemniaki. Znoszą wysokie dawki obornika, mają
ładne kwiatki i są nie do pogardzenia w aspekcie kulinarnym. :-)
Pozdrawiam utylitarnie Ja...cki
PS Kto wie skąd się wzięła nazwa pyry?

5. Data: 2007-07-10 12:23:16

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Hejka. W pierwszym roku ziemniaki. Znoszą wysokie dawki obornika, mają
> ładne kwiatki i są nie do pogardzenia w aspekcie kulinarnym. :-)

od skrótu pr (py ry) - poznańska roślina, tam zaczęto ją uprawiać jako
pierwsze miejsce w Polsce
--
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/

6. Data: 2007-07-10 12:28:08

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f6vtmt$t5m$1@news.onet.pl KDK
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> od skrótu pr (py ry) - poznańska roślina, tam zaczęto ją uprawiać
> jako pierwsze miejsce w Polsce

Hejka. E, tam. :-)
Pozdrawiam ignorująco Ja...cki

7. Data: 2007-07-10 13:49:44

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" pyta o oczywistości:

> PS Kto wie skąd się wzięła nazwa pyry?

Nazwa ta związana jest z właściwościami ziemniaków. Podobno bardzo dobrze
wpływają one na PYRYstaltykę jelit;-)

zdroofka Johnny
http://www.johnny.civ.pl/

8. Data: 2007-07-10 14:20:18

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> PS Kto wie skąd się wzięła nazwa pyry?

Od starszej nazwy "perki". A ta zapewne od Peru, skąd miały pochodzić.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2007-07-10 14:57:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:469395a4$0$24775$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Od starszej nazwy "perki". A ta zapewne od Peru, skąd miały
> pochodzić.

Hejka. Dokładnie. :-)
Pozdrawiam historycznie Ja...cki

10. Data: 2007-07-10 20:05:48

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tam myślę, że po kurach to najlepiej kaczki.......
Jacek

Armoracia lapatifolia f. semperviva
obcinać po przekwitnięciu?
kosztorysowanie