Wisteria (glicynia) -gdzie kupić?

1. Data: 2001-05-22 05:48:21

Temat: Wisteria (glicynia) -gdzie kupić?
Od: "DD" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś orientuje się gdzie (w okolicach Lublina) można kupić pnącze o
nazwie Wisteria (Glicynia)?
Z góry dziękuję za odpowiedź. d...@p...com

2. Data: 2001-05-22 12:13:03

Temat: Re: Wisteria (glicynia) -gdzie kupić?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DD" <d...@p...com> napisał w wiadomości
> Czy ktoś orientuje się gdzie (w okolicach Lublina) można kupić pnącze o
> nazwie Wisteria (Glicynia)?

Mówią na nią też słodlin :-).
U mnie, właśnie zakwitł, po raz pierwszy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2001-05-24 15:37:59

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2001-05-24 16:29:19

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
> Wspolczuje Ci Krzysiu, liczyles na wiecej a to tylko jeden kwiat.
> Nie martw sie w przyszlym roku beda dwa :-))

Ależ nie! Nie liczyłem i dlatego cały jestem w słowikach (właściwie w
jednym - siaduje na kominie kominka.)
Wisteria ta, chociaż nie jest duża, liczy sobie wiele lat. Tegoroczne
kwitnienie zaskoczyło mnie.
A skąd wiesz :-), że to tylko jeden kwiat (kiść kwiatów, kwiatostan). Czy to
taka prawidłowość?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2001-05-27 19:50:09

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

kwitnienie zaskoczyło mnie.
A skąd wiesz :-), że to tylko jeden kwiat (kiść kwiatów, kwiatostan). Czy to

Prawdopodobnie masz Wisteria x formosa policz listki od 9-do 15, jesli
sondazowo zakwitla to mozesz sie spodziewac obfitego kwitnienia za 5 -10
lat.:-)))
Ja posadzilem w ogrodzie Slodlin chinski on kwitnie obficie w trzecim roku
po posadzeniu.
W tym roku musialem podeprzec trejarz tyle jest kwiatow.:-))

6. Data: 2001-05-29 17:34:44

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prawdopodobnie masz Wisteria x formosa policz listki od 9-do 15, jesli
> sondazowo zakwitla to mozesz sie spodziewac obfitego kwitnienia za 5 -10

Jest 15 listków. Nie znajduję podstaw aby Ci nie wierzyć :-). No i dobrze.
Ja mam cierpliwość i mogę czekać.

Czy to na pewno (polskie nazwy roślin) pisze Bogu? :-)

>on kwitnie obficie w trzecim roku
> po posadzeniu.
> W tym roku musialem podeprzec trejarz tyle jest kwiatow.:-))

Cieszę się Twoją radością. (Zakładam, że cieszysz się).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Czym zabezpieczyć drewno domku letniskowego?
Betonowa kratownica na trawnik
Winobluszcz
Drzewa owocowe - szkodniki
Co to za drzewo?