Witajcie:-)

1. Data: 2004-01-05 18:05:53

Temat: Re: Witajcie:-)
Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukrecja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:btbt15$if0$1@inews.gazeta.pl...

> Od dziś będę z Wami.

Witam i pozdrawiam cieplo:-))

Kometa

1. Data: 2004-01-05 18:13:09

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja witam z Gdanska....choć niestety z braku czasu dość rzadko tu goszczę.

Pozdr.:)
Kasia Ż

1. Data: 2004-01-05 19:06:42

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DominikaNM napisał:

> I piątka z egzaminu z FAQ:-)))

No tak, ja wlazlam na grupe i nawet sie nie przywitalam :-)))
przepraszam najmocniej.
Co moge zaoferowac to moja stronke prywatna z radami o odchudzaniu.
Nie mieszakm we Wroclawiu, ale czesto w nim bywam, dusza i sercem jestem
wroclawianka.
Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

suplement diety GTE - informacja handlowa
i ja pochwale
Kolastyna - seria ochronna na zimę - chwalę
Będę się woskować...
szukam dobrego samoopalacza