Witajcie

1. Data: 2003-12-29 21:56:26

Temat: Witajcie
Od: "Akolada" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Nazywam się Akolada i jestem dżdżownicą.
Coprawda nie będę tu opowiadała o muzyce (patrz google), ale pragnę wesprzeć
Melchiora w Jego szczytnym, trudnym i niebezpiecznym zajęciu. Jak wiecie i
zapewne widzieliście po ulewnym deszczu widać zwłoki dżdżownic. Tak też i
Melchiorowi grozi śmierć w wyniku zalewu offtopiczności wylewających się
szamb. Mamy tu również do czynienia z eksportem do naszej ekologicznej
krainy odpadków zza oceanu.
Ponieważ na początek wypada się wkupić jakimś przepisem to ja też tak
zrobię.
Otóż jest to przepis na dżdżownicę piwną.
Kupuje się w supermarkecie sznurówki serowe, które następnie z użyciem jajka
rozstrzepanego(lub gęstego ciasta naleśnikowego) obtacza w ostrych
przyprawach z czerwoną papryką na czele, by następnie zapiec krótko w
piekarniku.
Podawać na gorąco.
Można obtaczać kilkka sznurówek zaplecionych w warkoczyk.
Ale to już jest mocno sexy....
Akolada

1. Data: 2003-12-29 23:22:54

Temat: Re: Witajcie
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wesprzeć
> Melchiora w Jego szczytnym, trudnym i niebezpiecznym zajęciu. Jak wiecie i

Ostrzegam ze to psychol ktory podszywa sie czesto pod grupowiczow na innych
grupach i z czasem zaczyna wygadywac duzo wieksze bzdury aby wzbudzic
zainteresowanie swoja chora osoba...

archiwum
podpuszczanie
podpuszczanie