Witam !!!

1. Data: 2002-09-12 09:39:19

Temat: Witam !!!
Od: "anna" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!

Od dłuższego czasu przyglądam sie grupie i w końcu postanowilam i ja cos
napisac!! :)
Jesli tylko bede w stanie podzielic sie informacjami na jakis temat to
uczynie to z przyjemnoscia!
Calkiem mozliwe ze nasuna mi sie jakies pytanka i wtedy bede liczyc na WAS
:)

Nazywam sie Ania , mam 23 latka i pozdrawiam wszystkich grupowiczow "urody"

Ania

1. Data: 2002-09-12 17:56:15

Temat: Re: Witam !!!
Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> [...]
> :)
>
> Nazywam sie Ania , mam 23 latka i pozdrawiam wszystkich grupowiczow

Witaj...

Ja tez od calkiem niedawna;)

^Lan

1. Data: 2002-09-12 18:29:45

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "urody"

:)))))))))) pozdrowienia dla Ciebie Aniu:)

Hanuś

Mam Płytke z Cosmopolitan Visual Look
Podklad PRIVI - opinie?
Czym zmywacie tusz wodoodporny?