Witam :))

1. Data: 2002-05-07 12:23:17

Temat: Witam :))
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszytkich. Wiosna za oknem,a ja w pracy. Pisze tutaj po raz pierwszy,
chociaz musze sie przyznac, ze zagladam systematycznie na te stronke i
przegladam podawane przez Was stronki ze wzorkami, a jak jest mozliwosc
sciagniecia i wydrukowania bez kolorow jakiegos schematu, to go drukuje (to jak
juz okersliliscie - maniakalne zbieractwo :)) ).Komputer mam tylko w pracy.
Obecnie jestem na etapie slonecznikow na serwetkach, ale jak by sie gdzies
pojawil jakis PERKOZ to bym byla bardzo wdzieczna. Nie mam niestety programu PC
Stitch, ani dojscia do serwerka Mangi, co mnie martwi. A tak w ogole to mam na
imie Iwona i jestem z Poznania. Na tym chwilowo koncze, ba mam duzo pracy w tym
tygodniu. Pozdrawiam i do nastepnego naskrobania :)) - Iwonka

1. Data: 2002-05-07 16:52:34

Temat: Re: Witam :))
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam również. Ja tu aktywnie jestem od kilku dni. Do tej pory tylko
przyglądałam się co się tu dzieje. I muszę Ci cos w tajemnicy :))) wyznać
dziewczyny są superanckie !!!!

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-05-08 21:39:17

Od: "Ola" <o...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Wszytkich.

Wiosenne cześć!!!
Ja również jestem tu od paru dni i kiedy tylko mogę (mąż okupuje komputer)
przeglądam wiadomości
Ola

Witam wszystkich
za krotki brzeg robotki - RATUNKU