za krotki brzeg robotki - RATUNKU

1. Data: 2002-05-07 10:47:06

Temat: za krotki brzeg robotki - RATUNKU
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Help!

Nie wiem jak to sie stalo, musialam byc chyba pijana, ale jakos zle znalazlam
srodek na kanwie. Caly obrazek przesunal sie w lewy gorny rog, ale haftowalam
dalej z nadzieja, ze jednak troche brzegow zostanie. No i zostalo... okolo 5 mm
(to wersja optymistyczna, bo troche sie poprulo). Teraz boje sie, ze nie da sie
tego oprawic (obrazek ma ramke wyhaftowana, wiec nie moge zrezygnowac z kawalka
haftu i go przykryc). Istnieje jakas mozliwosc, zeby ten brzeg przedluzyc a
przy tym nie popruc dodatkowo? Myslalam juz nawet o zamalowaniu bezbarwnym
lakierem, ale nie wiem czy to dobry pomysl. Moze macie jakies sprawdzone
metody, bo szkoda mi obrazka - sliczniutki wyszedl.

Czekam niecierpliwie z ramka w pogotowiu

Magda

1. Data: 2002-05-07 11:12:20

Temat: Odp: za krotki brzeg robotki - RATUNKU
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
> metody, bo szkoda mi obrazka - sliczniutki wyszedl.
>
> Czekam niecierpliwie z ramka w pogotowiu

ojojoj współczuję bo sama raz miałam tak
ale myślę że jest wyjście, ja zrobiłam to tak, bardzo równo
przyfastrygowałam
kawałek kanwy, potem przyszyłam, zaprasowałam, a następnie
wyhaftowałam równo na szwie ramkę krzyżykami dookoła, proponuję, skoro
obrazek ma ramkę już wyhaftowaną, spróbuj zrobić tak jak napisalam i
wyhaftuj druga ramkę dookoła, dobrze by było jszcze przyciąć passe partou
aby przykryć szwy na dole i górze robótki.
ula.

1. Data: 2002-05-07 13:29:20

Temat: Re: za krotki brzeg robotki - RATUNKU
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>metody, bo szkoda mi obrazka - sliczniutki wyszedl.
>
>Czekam niecierpliwie z ramka w pogotowiu

wyrownaj mu te kanwe dokola rownoi, zawin resztke brzegow (klejem
przyklej), i naklej calosc na passepartout z kanwy w kontrastowym
kolorze...mozesz moze wykrzyzykowac jakby ten styk...co to co
pisze jest w jakikolwiek sposob klarowne???

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-07 13:40:24

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to co
> pisze jest w jakikolwiek sposob klarowne???
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

jasne jak slonce :) dziekuje za rade, tak zrobie i mam nadzieje ze wyjdzie

Magda

Hobby Studio
maurer-stroh.com - sciagnelam wzorki
na serwerku kaktusy