Kanwa na ul. P.Skargi - Wroclaw

1. Data: 2002-05-08 12:08:45

Temat: Kanwa na ul. P.Skargi - Wroclaw
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wczoraj szlam sobie spacerkiem po ulicy (chodniku ;) ) Piotra Skargi
i moim oczom ukazal sie sklep o nazwie znaczacej - "KANWA". Niestety byl juz
zamkniety, a przez szybe zobaczylam mnostwo materialow, ale nie o to chodzi.
Bylo tam kilka rodzajow kanw na metry (cena 20 zl z czyms, nie widzialam z
daleka). Przy najblizszej okazji sprawdze, co to za kanwa i jaki wybor jest,
ale juz teraz wspominam, moze kogos zainteresuje, a moze ktos juz tam byl...

Magda

1. Data: 2002-05-08 18:11:20

Temat: Re: Kanwa na ul. P.Skargi - Wroclaw
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"slonko" <s...@w...pl> :

> [...]
> sprawdze, co to za kanwa i jaki wybor jest, ale juz teraz wspominam,
> moze kogos zainteresuje, a moze ktos juz tam byl...

Ja natomiast zauwazylam go kiedys jak jechalam trawmajem ( jakies 2
tygodnie temu ), nazwa swiadczyla, ze warto zajrzec i mam to w planach, ale
jeszcze niestety nie zdazylam do dnia dzisiejszego :) Jak bedziesz
wczesniej to napisz dokladniej co tam ciekawego :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-09 19:31:15

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio mieli tam tylko materialy na obrusy, kanwa byla byle jakiej
jakosci. Ten sklep byl swietnie zaopatrzony kilka lat temu, ale ceny
powalaly z nog.
Pozdrawiam Ula

porzadki w niciach
Pasmanterie - Krakow