Pasmanterie - Krakow

1. Data: 2002-05-08 11:36:16

Temat: Pasmanterie - Krakow
Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz mam zamiast zrobic strone o krakowskich pasmanteriach i ich
wyposazeniu, zaczelam zbierac wizytowki, kwitki i tym podobne. Na razie
zawartosc portfela:

1. "Carmen" - ul Szpitalna 5
2. Sklep pasmanteryjno-galanteryjny, ul Stradom 18, Miodowa 3

+

3. Igla (M1)

Dopiszcie wiecej (gdzies mi zaginal tamten watek ;( ), ale z adresami
scislymi w miare mozliwosci.

--
Ewa 'Srebrna' Marczyńska ~ <s...@k...ae.krakow.pl> ~ http://srebrna.eu.org/
Goldie: Taaa. Moja kobieta jest delikatna, łagodna, spokojna, uległa,

1. Data: 2002-05-08 12:50:15

Temat: Re: Pasmanterie - Krakow
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa 'Srebrna' Marczyńska wystukała w wiadomości

Też w M1, sklep Husqvarny.
Mały Rynek
Szewska

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-05-08 20:06:26

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ul.Krakowska vis a vis Pl.Wolnica
Pl. Na Stawach
DH.Jubilat
ul.Karmelicka

pozdrawiam........:)))

1. Data: 2002-05-13 10:18:38

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa 'Srebrna' Marczyńska wrote:

> [...]
>
> +
>
> 3. Igla (M1)
>
> Dopiszcie wiecej (gdzies mi zaginal tamten watek ;( ), ale z adresami

Watek nosil tytul "O guzikach w Krakowie" i byl z 18 marca, niestety bez
dokladnych adresow.

Dodatkowo z innych watkow i z prywatnej korespondencji mam takie adresy
"Centrogal", ul. Łagiewnicka 52b od 8-18, tel. 266-07-79,
Agawa, ul Na dołach 2 od 8-17. tel 656-51-42
Kama, ul szklarska 11, od 8-17, tel. 423-61-63

w hucie na Centrum B sklep się nazywa Salamandra, albo na placu
Bieńczyckim taki mały sklepik jest tam nie dużo guzików ale może są
jakieś zielone

AP

1. Data: 2002-05-13 18:42:10

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@f...interia.pl...

> [...]
> Agawa, ul Na dołach 2 od 8-17. tel 656-51-42
> Kama, ul szklarska 11, od 8-17, tel. 423-61-63

powyzsze 3 adresy to hurtownie - ale conieco moga miec detalicznie - zalezy
od przypadku

ilona

1. Data: 2002-05-14 03:45:24

Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

No a ja wlasnie dzis jade na 3 dni do Krakowa! Zaraz wydrukuje sobie wszystkie
adresy, moze znajdzie sie chwilka, by pozwiedzac :). Ciekawe tylko, czy moj gosc -
ten, ktorego obwoze po Polsce - bedzie wolal pasmanterie od muzeow?! Hihi...

--
Pozdrawiajac szczegolnie krakowianki, usmiecha sie szeroko
stynka

PS Tusiu, mam skaner. Moge wziac Twoje gazetki, zeskanowac i odeslac po powrocie
do Wawy!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain
a thought without accepting it."

Aristotle
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

stynka
gg 866557 icq 22354411

Jasiek: http://www.jachu.com
stynka: http://www.stynka.net
hobby: http://www.stynka.galicja.pl/robotki/haft

1. Data: 2002-05-14 06:32:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ten, ktorego obwoze po Polsce - bedzie wolal pasmanterie od muzeow?! Hihi...

zawlecz go do najwiekszego muzeuma (Wawel?? hehe), poiwedz - ja
tylko siusiu, i wroc po pol godzinie z pelna reklamowka, hihihi

Krysia, ktora kiedys cos takiego zrobila na wyjezdzie zwiedzania
bibliotek specjalistycznych a wrocila z niiewielka maszyna
dziewiarska...hehehehehheheheh
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-14 08:01:43

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gosc -
> ten, ktorego obwoze po Polsce - bedzie wolal pasmanterie od muzeow?! Hihi...

Przy ul.Krakowskiej jest pasmanteria a vis a vis przy PL.Wolnica jest Muzeum
Etnograficzne.......hmmmmm.......przyjemne z pożytecznym.....:)))))))

Wszystko można pogodzić jak się dobrze pokombinuje....:))))))))))

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2002-05-14 16:46:49

Od: "Betina" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa 'Srebrna' Marczyńska <s...@s...eu.org> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:s...@k...ae.krakow.pl...
> [...]
>
> +
>
> 3. Igla (M1)
>
> Dopiszcie wiecej (gdzies mi zaginal tamten watek ;( ), ale z adresami

Jeszcze os. Hutnicze
zaraz koło pawilonu Wanda między pawilonem a sklepem

Pozdrawiam Bernadeta

1. Data: 2002-05-14 18:08:41

Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa 'Srebrna' Marczyńska" <s...@s...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnadi3di.c0f.srebrna@kni.ae.krakow.pl...
> [...]
> Goldie: Taaa. Moja kobieta jest delikatna, łagodna, spokojna, uległa,
> delikatna, ciepła, opiekuńcza, grzeczna, niewinna.

Scisle te adresy nie beda ale moze ktos bedzie wiedzial dokladniej :)
W "Gigancie" jest stoisko (mulina DMC 1,99 zl) oraz znalazlam ostatnio przez
przypadek w Myslenicach w uliczce kolo rynku

Pozdrowienia
Ajka

Burda Special Szydelkowe Koronki 2002
Re: porzadki w niciach