Witam

1. Data: 2003-11-26 23:45:42

Temat: Witam
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkie grupowiczki i grupowiczów.
Zajrzałam do Was wczoraj przypadkiem, w poszukiwaniu masy solnej. I...
zostałam.
Całą noc (do 6 rano) przeglądałam archiwum, biegając co godzinę karmić
Maleństwo.
Cały dzień na rzęsach, po to by wieczorem wygonić męża od komputera i dalej
szperać po archiwum.
Jak myślicie długo tak pociągnę ? :-)
Te krzyżyki są super. W głowie mi sie nie mieści że to takie piękne Wam
wychodzi. A dzisiaj przeprosiłam się z zapasem muliny, który jakiś czas
temu wyekspediowałam do ciotki. Mam nadzieje że go mole nie zjadły. Stary
jest - ma chyba ze 20lat ale na trening musi wystarczyć. Igła jest, kanwę
zakupię jutro. Biedne moje dziecię - mam nadzieję że nie zostanie
zaniedbane przez matkę która się pogrąży w świecie krzyżyków.
Przeglądnęłam już polecanego na grupie manuala, podstawy teoretyczne mam. O
resztę będę pytać na bieżąco.
Mam nadzieję że przyjmiecie mnie do grona "krzyżowców"
pozdrawiam
dodo

1. Data: 2003-11-27 07:52:13

Temat: Re: Witam
Od: "Hanusia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te krzyżyki są super.
> W głowie mi sie nie mieści że to takie piękne Wam wychodzi.
Mnie się też nie mieści jak oglądam te cuda. Sama dopiero uczę się
krzyżykować.

Mam nadzieję że przyjmiecie mnie do grona "krzyżowców"
> pozdrawiam
> dodo

Naturalnie, że jest nam bardzo miło, że jest nas więcej!
życzę powodzenia
Hania

1. Data: 2003-11-27 11:49:25

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodo witaj i się rozgość aha i zamów u mikołaja tony wolnego czasu na to
hobby :))

--
Białystok GG 1582381

[xxx] poszukiwane zakładki