Witam :)))))

1. Data: 2004-11-05 18:43:46

Temat: Witam :)))))
Od: "Agnieszka \(Sopot\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niegrzeczna ze mnie dziewczynka, bo zamiast sie najpierw przedstawić
to ja odrazu z zapytaniem :((( (O siatkowe robótki)

Poprawiam się więc.
Bardzo lubię szydełkować i krzyżykować. Jestem w trakcie nauki
filetowania. Krzyżykowaniem "zaraziła" mnie koleżanka, a szydełko
polubiłam dzięki dalekim delegacjom.

Opowiem Wam coś ciekawego:

Podczas 6-cio godzinnej jazdy pociągiem miałam problem ze stopami,
ponieważ drętwiały mi w dziwny sposób i musiałam nimi ciągle poruszać.
Kiedy pierwszy raz zdecydowałam sie na szydełkowanie, nagle okazało
się, że stopy przestały mi drętwieć :) W "Wiedzy i życiu" napisano kiedyś,
że robótki ręczne są jak joga, czyli np. odprężają. No i rzeczywiście.

Mam nadzieję, że przydam się Wam czasami, bo narazie tylko korzystam
z Waszych doświadczeń :)

Pozdrawiam jesienno
Agnieszka z Sopotu

1. Data: 2004-11-05 18:48:27

Temat: Re: Witam :)))))
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie :))
jak fajnie, ze jest nas coraz wiecej:)

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-11-05 19:16:55

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka (Sopot)" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
<ciach>

Witaj! Cieszę się, że następna na grupie osoba z 3City :))
Pozdrawiam
Ola z Gdańska

1. Data: 2004-11-05 20:04:47

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cie robotkowo zakrecona mieszkanko 3miasta!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-05 21:28:32

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No to wpadłaś na dobre....:)

Sama jestem nowa ...a już nie mogę bez nich żyć :)
Dziewczyny są naprawdę super.

Witaj cieplutko w deszczowy wieczór.

Marzena

A jak mi drętwieją ręce ...to co ...mam się nauczyć szydełkować nogami ;)

1. Data: 2004-11-06 08:18:34

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niegrzeczna ze mnie dziewczynka, bo zamiast sie najpierw przedstawić
> to ja odrazu z zapytaniem :((( (O siatkowe robótki)
> Pozdrawiam jesienno
> Agnieszka z Sopotu

Witaj ponownie Agnieszko!
Jak Twoje siateczki, bo ja mam już trzy ubranka na bombki ze strony którą
podała Jadulka (knotsindeed....). To pierwsze marne, drugie już lepsze, za to
trzecie wyszło super :-))).

Pozdrawiam
OJ
http://haftyoli.republika.pl

1. Data: 2004-11-06 09:04:19

Od: "Bogusława Burda" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też serdecznie witam.Jestem tutaj po raz pierwszy.Dużo robię na
szydełku,bo to lubię.Pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2004-11-06 12:12:36

Od: "Agnieszka \(Sopot\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podała Jadulka (knotsindeed....). To pierwsze marne, drugie już lepsze, za

Witaj Olu :-)

Ja po pierwszej próbce siatki, która w miare mi wyszła
"rzuciłam" się na serwetę 99 / 140. Jestem właśnie w 1/3
roboty. Oczywiście musiałam zrobić jakiś błąd i narazie
na szczęscie tylko w jednym miejscu mam zamiast supełka
zahaczone nitki. Będę kombinować, żeby zrobić wzór
w tym miejscu.

Pzdr
Agnieszka

1. Data: 2004-11-06 12:27:09

Od: "Agnieszka \(Sopot\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak mi drętwieją ręce ...to co ...mam się nauczyć szydełkować nogami ;)

Drętwiejące ręce przy robótkowej miłości to musi być dla Ciebie Marzenko
straszny koszmar :( Ja w pewnym momencie poprostu nie mam siły w rękach,
jak za długo szydełkuję.

Może powinnaś poradzić się lekarza. Może to niedokrwienie ??

pzdr
Agnieszka

1. Data: 2004-11-06 14:26:09

Od: "Ola Gdańsk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roboty. Oczywiście musiałam zrobić jakiś błąd i narazie
> na szczęscie tylko w jednym miejscu mam zamiast supełka
Pzdr
> Agnieszka

No to gratuluję 1/3 i życzę sukcesów siatkowych.

Pozdrawiam
OJ

[szydelko] slicznosci
[druty] jesienne ciuszki