Witam

1. Data: 2002-01-24 08:48:26

Temat: Witam
Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich. Chyba zacznę jak wszyscy nowi, czytam grupe od jakiegos
czasu, i doszlam do wniosku, ze czas skonczyc z ukrywaniem sie ;-)) Gotowac
umiem niezle. Moj Pan twierdzi, ze go tucze - bo wszystko jest tak dobre, ze
nie da sie zostawic nic na talerzu. Oczywiscie zdarzaj sie mi wpadki typu
nie posolone ziemniaki lub przesolone, przypalona buleczka, ale to nic ;-))

W ramach wkupnego mam dla Was dwa przepisy na kurczaka, diametralnie rozne
wiec chyba dla kazdego bedzie cos milego ;-))

1. Kurczak z warzywami:

8 kawalkow kurczaka (palki, lub po prostu kawalki)
1 wloszczyzna
2 cebule - chyba ze ktos lubi duzo cebuli
0,75 kg pieczarek - tez mozna ich ilosc zwiekszyc
smietana
natka pietruszki
zielne, listek laurowy, przyprawy
ryz

Kurczka ugotowac ze starta wloszczyzna, (razem z pokrojonym porem), udusic
pokrojone pieczarki, oddzielnie podsmazyc cebulke. Ryz tez nalezy ugotowac.
Wyjmujemy kurczaka z bulionu, odcedzamy bulion od warzyw. A potem do
zarodopornego naczynia wkladamy kurczaka, na niego kladziemy cebulke,
pieczarki, jarzynki. Wszystko polewamy smietana - najlepsza jest gesta i
kwasna, na to natka i do piekarnika na jakeis 20 minut coby przszlo jedno
drugim. Podaje sie to z ryzem i bulionem do picia.
Delikatne i smaczne. Bulion specyficzny w smaku bo mocno jarzynowy i raczej
slodki jest.

2 Kurczak po baskijsku:

kawałki kurczaka
zielona, zolta, czerwona papryka
2 cebule
2 puszki pomidorow - lub swieze pomidory
czosnek
przyprawy

Kurczaka obsmazamy na rumiano, pokrojona papryke dusimy, czosnek i cebule
podsmazamy, pomidory tez nalezy poddusic. A potem do jednego garnka kurczak
i wymieszane warzywa. Poddusic razem. Ja lubie do tego albo ryz albo
podsmazone ziemniaczki. W ramach surowki salata z sosem musztarowym.

Smacznego

Catalina
GG # 186839
ICQ # 54287160

1. Data: 2002-01-24 09:42:32

Temat: Re: Witam
Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

AgataW napisał(a) w wiadomości: ...
>Witaj, kurczaki skopiowane - możesz dalej się częstować....:)

Sorrki jesli sa to tez Twoje przepisy - ja je znam z domu jeszcze na dlugo
przed czytanei grup news.

--
Catalina
GG # 186839

1. Data: 2002-01-24 09:45:12

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Catalina" <c...@p...net> wrote:

>W ramach wkupnego mam dla Was dwa przepisy na kurczaka, diametralnie rozne
>wiec chyba dla kazdego bedzie cos milego ;-))

Witaj, kurczaki skopiowane - możesz dalej się częstować....:)

AgataW.

1. Data: 2002-01-24 09:45:43

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@p...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> Witam Wszystkich. Chyba zacznę jak wszyscy nowi, czytam grupe od jakiegos
> czasu, i doszlam do wniosku, ze czas skonczyc z ukrywaniem sie )))

Hejeczka;-)))))

Nie ukrywaj się już więcej i baw się razem z nami;-)))) Za przepis na
kurczaka z pieczarkami dziekuję... w lodówce mam i kurczaka i pieczarki;-)))

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2002-01-24 09:58:49

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Catalina" <c...@p...net> wrote:

>Sorrki jesli sa to tez Twoje przepisy - ja je znam z domu jeszcze na dlugo
>przed czytanei grup news.

Na Zeusa, nie skopiowane przez Ciebie Catalinko tylko ja je do
moich przepisów skopiowałam !!! Sa bardzo ok. Ja Cię
przywitałam serdecznie a odczytałaś jak najgorzej. O rany !!!

(Z moje strony na tej grupie Ci nic a nic nie grozi bo ja z
zasady lubie wszystko i wszystkich i jestem życzliwa...:))

AgataW (ale śmiesznie wyszło)

1. Data: 2002-01-24 10:20:42

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

AgataW napisał(a) w wiadomości: ...
>Na Zeusa, nie skopiowane przez Ciebie Catalinko tylko ja je do
>moich przepisów skopiowałam !!! Sa bardzo ok. Ja Cię
>przywitałam serdecznie a odczytałaś jak najgorzej. O rany !!!

O rany faktycznie glupio - ale ja przepraszam ja jestem po imprezie i jestem
lekko nieapotomna ;-))

--
Catalina
GG # 186839

1. Data: 2002-01-24 10:22:09

Od: "Catalina" <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Kaliope napisał(a) w wiadomości: <3c4fd832$1@news.vogel.pl>...
>Nie ukrywaj się już więcej i baw się razem z nami;-)))) Za przepis na
>kurczaka z pieczarkami dziekuję... w lodówce mam i kurczaka i
pieczarki;-)))

Smacznego - mi to smakuje tez odgrzewane - moze nawet jest lepsze bo sie
lepiej przegryzie. A i co do odgrzewania to podlac troszke bulionu i
przykryc chocby folia coby nie wyschlo ;-))

--
Catalina
GG # 186839

Przepis na Pizze
pieczywo czosnkowe
cos z brokulow
jak zrobic dobre ciasto na pierogi ?
20 restauracji najlepszych (podobno) - OT