Witam bardzo goraco!

1. Data: 2002-11-30 00:07:16

Temat: Re: Witam bardzo goraco!
Od: "R:a:i:s:t" <r...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <
> More complicated, i to nie chodzi o moją białą bluzeczkę, tylko o ogólny
> wizerunek imprezy ;-)

przyjdzie "ktos" ?

> ps. doszedł moj ostatni mail o sztućcach? Znaczy sie o nozach?

tak, spoko

pa
Rob

1. Data: 2002-11-30 11:27:30

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

R:a:i:s:t [r...@t...com]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

: "Lia" <
: > More complicated, i to nie chodzi o moją białą bluzeczkę, tylko o ogólny
: > wizerunek imprezy ;-)
skoro masz z tym problem to moze ubierz tylko bielizne? Przynajmniej jak
wrocisz pijana do domu to nie bedzie problemu z przebraniem sie do spania ;>

: > ps. doszedł moj ostatni mail o sztućcach? Znaczy sie o nozach?
:
: tak, spoko
nie prosciej to bylo zalatwic majlowo? :>>

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/

1. Data: 2002-12-02 00:00:44

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ciacho" wrote:

> skoro masz z tym problem to moze ubierz tylko bielizne? Przynajmniej
> jak wrocisz pijana do domu to nie bedzie problemu z przebraniem sie
> do spania ;>

Wustepy w bielzinei maja byc za kare :)

> nie prosciej to bylo zalatwic majlowo? :>>

Nie, cos mi sie z OE i mailem dzieje :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656