Witam i d razu pytam ;-)

1. Data: 2007-09-19 15:23:30

Temat: Witam i d razu pytam ;-)
Od: "Pietuszka" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich bardzo serdecznie.
Jestem tu pierwszy raz i postanowiła skorzystać z Waszej pomocy.
Otóż, od jakiegoś czasu szukam dobrego dermatologa.
Nie jestem z Warszawy więc mam duży problem bo ani nie znam
miasta ani nikogo kto mógłby mi pomóc.
Zatem Was prosę o pomoc. Jeśli ktoś korzystał z usług jakiegoś
naprawdę dobrego lekarza skórnego to dajcie namiary.
Mam także jeszcze jedno pytanie, dotyczy leku roaccutane.
Wahm się czy zdecydować się na leczenie tym środkiem.
Mam poważny problem z trądzikim i nic nie pomaga.
Proszę więc osoby, które zdecydowały się na zażywanie tego
leku o opinie bo wiem, że lek ten ma wiele skutków ubocznych.
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tym lekiem to proszę piszcie.

Pozdrawiam
Małgosia.

2. Data: 2007-09-19 15:32:38

Temat: Re: Witam i d razu pytam ;-)
Od: "e<>n" <5...@8...com> szukaj wiadomości tego autora

od razu odpowiadam
polskim (znacznie tańszym) odpowiednikiem jest izotec
tutaj jest forum zażwających go osób:
http://www.forumdermatologiczne.pl/forum/vf,10,21

strona producenta:
http://www.blaufarma.pl/index.php?m=9

(fwd) upadek pod prysznicem, utrata świadomości, teraz częste bóle głowy
jaki to rodzaj nerwicy, jak ją leczyć?
wzmocnienie układu odpornościowego
Siwe włosy w młodym wieku
czy mozecie polecic jakis rower stacjonarny zeby zrzucic nadwage?