Witam ... :o)

1. Data: 2002-07-30 20:37:02

Temat: Witam ... :o)
Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
(posta tego wyslalam juz wczesniej, ale dolaczylam go do "OT propozycja"
mozliwe, ze to przez to nie bylo zadnego odzewu, tak wiec postanowilam
wyslac go raz jeszcze w osobnym poscie ;) mam nadzieje ze nie bedziecie mi
mialy tego za zle)

... coprawda grupe ta czytam chyba od jej poczatkow, ale ze naleze do osob
niesmialych, a co za tym idzie malo zabierajacych glos w jakiejkolwiek
dyskusji to tak sobie tylko zerkalam ;).
Dzisiaj jest jakis taki fajny dzien na oficjalne przywitanie sie ... tak
wiec Witam i pozdrawiam wszystkie grupowiczki ;), a przy okazji pytam: Jakie
dobre gabinety kosmetyczne możecie polecic w poznaniu? ja coprawda niezbyt
czesto chodze do takich gabinetow ... powod to: nie za bardzo lubie sie
malowac ;) (moze dlatego ze nie umiem? nie wiem), ale ze pod koniec sierpnia
czeka mnie slub przyjaciolki u ktorej bede swiadkiem ... dlatego tez
postanowilam cos z soba zrobic :) ...
Pomozecie mi cos znalesc? :)
poprosze o cos dobrego, niekoniecznie drogiego ;)

Z pozdrowieniami
Ania