Witam was//

1. Data: 2002-05-24 11:30:32

Temat: Witam was//
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Powrcam na grupe. milo spotkac starych grupowiczow, nowych grupowiczow i
tych co mnie w KF trzymaja. Byc moze ktos mnie pamieta. A pozatym co sie stalo
z Anna Lipek? Byla taka mloda obiecujaca osoba, a jej postow niewidze.

1. Data: 2002-05-24 12:57:29

Temat: Re: Witam was//
Od: Jaroslaw Sakowski <j...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

<t...@p...onet.pl> writes:

> Witam. Powrcam na grupe. milo spotkac starych grupowiczow, nowych

Ty tu tez ?
Ciekawe keidy nas z paranauk wywala i w jaki sposob :)))

> grupowiczow i tych co mnie w KF trzymaja. Byc moze ktos mnie

KF potega jest :))
A na tejk grupie taki bajzel ze chyba wszystko przejdzie.
Chociaz "tylko puste slowa jak wiatr przes sito przez system,
przeleca" - no mam nadzieje ze "Paradyzje" Zajdla znasz ?

Z interesujacych rzeczy na grupie zauwazylem krucjata (to sie fachowo
list otwarty nazywa) przeciwko niejakiej Dorrit polaczona z
namierzaniem jej dyplomu czy tez dyplomow psychologa, ogolne
krytykanctwo i pare utarczek o fahowosc pozostalych a pozatym spokoj.
A. Lipek faktycznie nie widze a szkoda.

--
Jarek

1. Data: 2002-05-25 11:20:04

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,

> Ty tu tez ?
> Ciekawe keidy nas z paranauk wywala i w jaki sposob :)))

E... To ja wywalam z paranauk, wiec sie tym nieprzejmuj.;-)

> KF potega jest :))
> A na tejk grupie taki bajzel ze chyba wszystko przejdzie.
> Chociaz "tylko puste slowa jak wiatr przes sito przez system,
> przeleca" - no mam nadzieje ze "Paradyzje" Zajdla znasz ?

Nieznam. A co to jest?

> [...]
> namierzaniem jej dyplomu czy tez dyplomow psychologa, ogolne
> krytykanctwo i pare utarczek o fahowosc pozostalych a pozatym spokoj.

No jak Lipek niema, to rozrywki niema. A skoro rozrywki niema to po co te grupe
czyatc?

1. Data: 2002-05-25 17:50:47

Od: "Kabotynka" <k...@r...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bondziorno :)

> Witam. Powrcam na grupe. milo spotkac starych grupowiczow, nowych
grupowiczow i
> tych co mnie w KF trzymaja. Byc moze ktos mnie pamieta.

Ja pamiętam i w KF nie trzymam... :)

> A poza tym co sie stalo
> z Anna Lipek? Byla taka mloda obiecujaca osoba, a jej postow nie widze.

A kuku, tutaj jestem :). Nie wiedziałam, że ktoś mnie może jeszcze pamiętać
po tak długim czasie... Chyba aż tak bardzo nie rzucałam się w oczy? ;)

> Pozdrawiam

Również pozdrawiam :).

---
kroofka mleczna
k...@r...z.pl
gg: 785234 lub 792546

1. Data: 2002-05-25 20:45:22

Od: Jaroslaw Sakowski <j...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@p...onet.pl> writes:

> Nieznam. A co to jest?

Opowiesc Zajdla (lata 80) o swiecie totalitarnym zbudowanym w
kontenerze transportowym :)) na odleglej planecie. Wszystko bylo pod
kontrola mi. wypowiedzi. Analizowaly to komputery wiec jak mowiles w
specjalny sposob budujac znaczenia na biezaco to nie rozumialy tego i
przekazywales tresc w bezpieczny sposob (kodowanie bylo zabronione).
Przeczytaj przy okazji - fajne.

--
Jarek

nie lubię - forma listu otwartego